آپارتمان های منحصر به فرد در استانبول Uskudar با استخر و باغ

Ref: 17736
WhatsApp
قیمت
4+1284-406 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Sep 2024
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
در فاصله چند دقیقه‌ای از Camlica Hill، مترو و مرکز خرید، این پروژه دارای خانه‌های بزرگ زیبا با طراحی‌های چشمگیر و برنامه پرداخت است.

این پروژه ممتاز بوتیک 2 بلوکی در استانبول Uskudar در مکانی منحصر به فرد در نزدیکی تپه چاملیکا، یکی از تاریخی‌ترین و منحصربه‌فردترین مناطق استانبول، احاطه شده توسط طبیعت و آرامش قرار گرفته است. دارای 10 اقامتگاه بزرگ با پلان 1+4 و فضای نشیمن به مساحت 261 تا 361 مترمربع است.

آپارتمان های منحصر به فرد در استانبول Uskudar با استخر و باغ 0
این ویژگی‌های بی‌نظیر با داشتن مجموعه‌ای از پرداخت‌های شیک و چیدمانی متفکرانه، دارای فضاهایی با دقت تعیین‌شده، از جمله مکان‌های تجمع بزرگ، آشپزخانه‌های مجهز روشن، اتاق‌های نشیمن تماشایی، ۴ اتاق خواب با ۲ تا ۳ حمام با کفپوش کاشی‌های سرامیکی، دیوارهای بافت‌دار و وسایل شیک با کیفیت باغ‌های زمستانی عالی، بالکن، و مناطق مشترک لذت را صبح و شب برایتان به ارمغان می‌آورند. بنابراین، قهوه خود را بیاورید و این خانه‌های زیبا را مال خود کنید.

خانه شما تا سپتامبر 2024 تحویل داده می‌شود و می توانید آن را با طرح پرداختی شامل اقساط 12 ماهه خریداری کنید.

آپارتمان های منحصر به فرد در استانبول Uskudar با استخر و باغ 1

آپارتمان‌های طبقه همکف دارای استخر و باغ خصوصی هستند، در حالی که آپارتمان‌های طبقه بالا از استخر مشترک بهره می‌برند. همچنین برای هر آپارتمان یک باغ زمستانی وجود دارد.

صاحبان خانه می‌توانند با قدم زدن در جنگل‌های Çamlica و لذت بردن از مناطق اجتماعی و سرگرمی‌های خود در باغ‌های زمستانی، شیوه‌ای منحصربه‌فرد از زندگی را تجربه کنند. علاوه بر این، این پروژه خود را از سایر پروژه‌های استانبول متمایز می‌کند و به مراقبان یا سرایداران با یک ساختمان بیرونی که 1 اتاق برای هر آپارتمان ارائه می‌کند، مسکن ارائه می‌دهد.

آپارتمان های منحصر به فرد در استانبول Uskudar با استخر و باغ 2

موقعیت:


Uskudar در دره‌ای در کنار بسفر و دریای مرمره، همسایه Kadikoy، Beykoz، و Umraniye، روبروی بشیکتاش قرار دارد. ساحلی زیبا با امکانات توریستی، رستوران و کافه دارد. معروف‌ترین جاذبه‌های Uskudar خط ساحلی زیبا، برج Maiden، تپه Camlica، بیشه فتحی پاشا، بناهای تاریخی مانند مساجد قرن شانزدهمی، و فواره‌ها هستند.

تپه چاملیکا: 500 متر

مترو: 2.2 کیلومتر

متروبوس: 3 کیلومتر

پل Martyrs پانزدهم جولای : 3 کیلومتر

مرکز خرید میدان عمار: 2.5 کیلومتر

 

برای جزئیات بیشتر، لطفا در تماس با ما تعلل نکنید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید