آپارتمان جذاب با طراحی فضای سبز زیبا و دسترسی به باغ در استانبول

Ref: 17892
WhatsApp
M2 100
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺3.520.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این آپارتمان 100 متری در استانبول با دسترسی مستقیم به باغ، طراحی داخلی زیبا و امکانات در محل را ارائه می دهد که برای اجازه اقامت مناسب است.

این در محله کاواکلی بیلیکدوزو ، یک آپارتمان 1+2 طبقه همکف با فضای نشیمن 100 متر مربع واقع شده است. این ملک دارای بالکن است که به شما چشم‌اندازی از فضای سبز و امکانات اجتماعی مجموعه می‌دهد.

سند ملک آماده است و آپارتمان با استانداردهای بالا تکمیل شده است. سرمایه گذاران این ملک واجد شرایط دریافت مجوز اقامت خود خواهند بود.

آشپزخانه با پلان مجزا دارای کابینت‌های سفید است که با گرانیت‌های کف‌پوش مشکی متضاد است که به پنجره‌ای از کف تا سقف ختم می‌شود تا به راحتی به محوطه باغ دسترسی داشته باشید. یک اجاق گاز، یک هود استخراج، و یک فر نیز گنجانده شده است.

اتاق نشیمن به لطف پنجره‌های تمام قد پر از نور طبیعی است و می‌توانید به راحتی به قسمت‌های بیرونی متصل شوید. هر اتاق خواب همچنین دارای یک پنجره عریض است که آن را به طور طبیعی روشن می‌کند.

شما می‌توانید لوازم بهداشتی پیشرفته و یک کابین دوش را در حمام پیدا کنید. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد این آپارتمان سیاه و سفید به دست آورید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

This property was published on 23-03-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید