اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان کاملا مبله با کانسپت هتل در یالوا

Ref: 10888
WhatsApp
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $250,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این هتل آپارتمان در یالوا (با آب حرارتی)، پتانسیل سرمایه‌گذاری عالی، 10% ضمانت اجاره سالانه به مدت 3 سال را ارائه می‌دهد.

این هتل آپارتمان کاملا مبله، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری برای کسانی که قصد اخذ شهروندی ترکیه را دارند، ارائه می‌دهد. شامل آپارتمان‌های 4 خوابه به مساحت 160 متر مربع و دارای امکانات اجتماعی از جمله سونا، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، بار کنار استخر و استخرهای سرپوشیده و روباز در اندازه‌های مختلف برای بزرگسالان و کودکان است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان کاملا مبله با کانسپت هتل در یالوا 0

آپارتمان‌های 160 متر مربعی به طور کامل با مبلمان و وسایل مدرن مبله شده‌اند و فضاهای نشیمن راحت را ارائه می‌دهند و راحتی هتل را با کانسپت خانه و بالعکس فراهم می‌کنند. دیوارهای داخلی با رنگ سفید، فضای داخلی را گسترده‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. اتاق نشیمن دارای مبل‌های L شکل است که راحتی و فضای زیادی برای نشستن ارائه می‌دهد. بالکن‌های بزرگ به اتاق‌های نشیمن متصل می‌شوند و برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان عالی هستند.

آشپزخانه مبله شده دارای دیوارهای تمام سفید است. یک در شیشه‌ای به بالکن باز می‌شود که آشپزخانه را شاداب و مطبوع نگه می‌دارد. کاشی‌های سرامیکی سفید کف آشپزخانه را می‌پوشانند که جای خود را با پارکت لمینت در اتاق نشیمن و اتاق خواب عوض می‌کنند. طراحی رنگ سفید همچنین در حمام‌هایی که دارای کابین دوش، روشویی و کابینت‌های دیواری هستند که فضای فراوانی را در خود جای داده‌اند، ادامه دارد. 

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان کاملا مبله با کانسپت هتل در یالوا 1

این مجموعه هتل-آپارتمان بیش از یک بلوک را در بر می‌گیرد. این ملک با 3 سال ضمانت اجاره و درآمد اجاره بالا با سود خالص 10 درصدی اجاره سالانه ارائه می‌شود. اگر متقاضی اخذ شهروندی ترکیه هستید و به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری هستید، این مجتمع آپارتمانی کاملا مبله فوق‌العاده را از دست ندهید.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان کاملا مبله با کانسپت هتل در یالوا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید