خرید ویلای دوبلکس با استخر خصوصی در فتحیه

Ref: 10430
WhatsApp
قیمت
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
حیاط 500 m2
ویلای دو طبقه 1+5 در موقعیتی مرتفع از مناظر عالی کوه بهره می‌برد و در فاصله 10 دقیقه ای از امکانات محلی واقع شده است.

ویلای زیبای 5 خوابه در زمین خصوصی 500 متری فضای نشیمن 220 متر مربعی را ارائه می‌دهد. این ملک در فاصله 10 دقیقه ای از امکانات ضروری در محیط روستایی Uzumlu قرار دارد و از سبک زندگی آرام این روستای کوچک لذت می‌برید. این ویلا مناظر عالی را ارائه می‌دهد.

خرید ویلای دوبلکس با استخر خصوصی در فتحیه 0

ملک دوبلکس با طراحی مدرن دارای 5 اتاق خواب بزرگ، 2 حمام مستر و یک بالکن است. پنجره‌های کف تا سقف دید بین فضای داخلی و خارجی را به حداکثر می‌رساند و به شما امکان می‌دهد از منظره داخلی لذت ببرید. سقف‌ها با نورافکن تزئین شده‌اند و رادیاتورها و دوربین‌های امنیتی نصب شده را می‌بینید. دیوارهای آجری که به عنوان بخشی از فضاهای بیرونی و داخلی استفاده می‌شوند، احساس گرما را به ارمغان می‌آورند. پله‌های مرمر سیاه با نرده‌های فلزی شما را به طبقه بالا هدایت می‌کنند، جایی که اتاق‌خواب‌ها و حمام‌هایی را می‌بینید که دوش‌های داخل کابین دارند.

خرید ویلای دوبلکس با استخر خصوصی در فتحیه 1

یک آشپزخانه اوپن L شکل دارای کابینت‌های آشپزخانه مشکی است که کنتراست قابل توجهی را با میزهای سفید و کاشی‌های کف مرمری براق سفید در طبقه همکف به تصویر می‌کشد. پلان‌های باز فرصت عالی برای تهویه جریان هوا فراهم می‌کند. علاوه بر این، حس انسجام را در فضای داخلی ایجاد می‌کنند. این ملک دارای الگوهای رنگ و سبک تکراری است که یک کاراکتر مشخص را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، تیرهای سیاه رنگ و قاب پنجره ها در سرتاسر خانه استفاده می شود که تداوم ایجاد می کند. درهای پاسیو امکان دسترسی آسان را بدون اشغال فضا و دخالت در رفت و آمد انسان فراهم می کند. پنجره های دو جداره عملکرد حرارتی را بهبود می بخشد.

خرید ویلای دوبلکس با استخر خصوصی در فتحیه 2

مطابق با محیط اطراف ویلا، آشپزخانه به قسمت تراس منتهی می شود که از طریق درهای کشویی شیشه ای نیز از طریق سالن به آن دسترسی دارید. استخر مستطیلی شکل خصوصی شما را در روزهای گرم تابستانی فتحیه خنک می کند. فضای بیرونی ویلا همچنین دارای پارکینگ با ظرفیت 3 خودرو با درب برقی است.

این ویلای زیبا برای همه کسانی که به دنبال محیطی آرام، سواحل خیره کننده و تجربه شنای فوق العاده هستند ایده آل است. فتحیه مکانی عالی برای داشتن همه آن در یک مکان است و این ویلا با طراحی خوب همه چیز را حتی بهتر می‌کند.

خرید ویلای دوبلکس با استخر خصوصی در فتحیه 3

ویژگی‌های قابل توجه

باغ خصوصی
استخر خصوصی
بدون وسیله 
گرمایش مرکزی
رادیاتورها
دو جداره
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 3 ماشین
محیط روستایی با امکانات محلی
پنل های خورشیدی نصب شده بر روی سقف
منظره کوهستانی
بالکن سایز متوسط
ورودی اختصاصی
دوربین های امنیتی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید