خرید ویلای بزرگ و شگفت انگیز در ترابزون

Ref: 11633
WhatsApp
M2 490-560
تعداد اتاق 5+2, 7+2
حیاط 560 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $785,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این خانه شیک 5 خوابه در ترابزون دارای 2 اتاق نشیمن، تراس با منظره دریا، و گاراژ با ظرفیت 4 اتومبیل است که در یک مجتمع دردار قرار دارد.

این ویلای 5 خوابه چند طبقه که در ترابزون، تنها 10 دقیقه با میدان ترابزون فاصله دارد، بخشی از یک مجموعه را تشکیل می‌دهد و در عین حال از مزیت مجزا بودن بهره‌ می‌برد. دارای یک گاراژ خصوصی، 2 اتاق نشیمن، 3 آشپزخانه، و تراس های بزرگ با منظره دریا است که ساکنان ویلا را با حالات آرامش بخش آشنا می‌کند.

خرید ویلای بزرگ و شگفت انگیز در ترابزون 0

این ویلا در زمینی به مساحت 560 متر مربع در 4 طبقه (پنت هاوس سه گانه) با مساحت داخلی 490 متر مربع ساخته شده است. به تازگی از پلان 7 خوابه به ملک 5 خوابه تبدیل شده است.

در حال حاضر، اتاق نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در طبقه همکف باقی مانده است. طبقه اول دارای 3 اتاق خواب و 2 حمام است، در حالی که طبقه زیرزمین دارای یک اتاق نشیمن با آشپزخانه اوپن، اتاق رختشویی، سرویس بهداشتی و شوفاژخانه است. و در آخر، اتاق زیر شیروانی میزبان یک آشپزخانه کوچک، 2 تخت دونفره پنهان شده در دیوار، اتاق مطالعه، حمام و انبارهای مخفی است.

خرید ویلای بزرگ و شگفت انگیز در ترابزون 1
در داخل ویلا همه توکارها Franke، Arcelik یا برندهای معروف دیگر هستند. کاسه توالت و دستشویی بوکی هستند. تمامی سرامیک ها ویترا و سرا سرانیت هستند. شیرآلات و لوازم حمام Artema و Vitra هستند. کلیدها و پریزها ویکو هستند. آشپزخانه‌ها و حمام‌ها مجهز به کابینت‌های لاکی هستند. کل سیستم‌های لوله کشی و امنیتی، رنگ‌های داخلی و خارجی، کفپوش لمینت و سرامیک به تازگی نوسازی شده است . همچنین همه کمدها، دستشویی‌ها، لوازم توالت، کالاهای سفید، سیستم های روشنایی و ابزار الکترونیکی کاملاً جدید هستند.
 
از ارتباط ویلا با محیط اطرافش، هر سطح ارتباط خوبی با فضای باز دارد. به عنوان مثال، در سطح باغ، یک پاسیو با دو قسمت نشیمنگاه و سایبون و زیر نور خورشید وجود دارد که می‌تواند برای آفتاب گرفتن یا خنک شدن در سایه استفاده شود. در طبقه اول، بالکن کاملاً شیشه‌ای است تا یک مکان نشستن در تمام طول سال ایجاد شود که به منظره دریا باز می‌شود. در مقابل، بالکن طبقه بالا باز نگه داشته می‌شود و مجموعه روابط ویلا با بیرون را گسترش می‌دهد.
 
همچنین سیستم گرمایش از کف ویلا با گاز طبیعی، راه پله های منحنی با نورپردازی خوب به لطف نورافکن ها، ساختمانی که به انبار تبدیل شده است، و گاراژی با ظرفیت 4 ماشین که 2 ماشین داخل و 2 ماشین بیرون جا می‌شود، به همه این ویژگی‌ها اضافه شده است.
 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید