خرید ویلا در استانبول با منظره بسفر و سکوی هلیکوپتر

Ref: 11574
WhatsApp
M2 900
تعداد اتاق 4+2
حیاط 2000 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $14,000,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک رویایی در استانبول با 2 اتاق نشیمن، 4 اتاق خواب، 9 حمام، استخر بزرگ و باغ، در یک مجموعه ویلایی با امکانات کامل و سکوی هلی کوپتر قرار دارد.

این ویلای 4 طبقه رویایی  با 4 اتاق خواب در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ساخته شده و در مجموعه‌ای متشکل از 60 ویلا با امکانات کامل قرار دارد. این مجموعه ویلایی در Sariyer استانبول و در یکی از ممتازترین محله‌هایی واقع شده که تاجران در آن زندگی می‌کنند. متراژ کل این مجموعه 120.000 مترمربع است و تحت نظارت 400 دوربین مداربسته قرار دارد. همچنین، یک سکوی فرود هلیکوپتر در این مجموعه موجود است. 

خرید ویلا در استانبول با منظره بسفر و سکوی هلیکوپتر 0

این ویلای تماشایی دارای 4 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 9 حمام، اسپلیت، یک استخر بزرگ و پارکینگی با ظرفیت 3 خودرو است. معماری این ویلا بسیار با مهارت انجام شده و در آن، عناصر کلاسیک و مدرن با هم ترکیب شده اند. وجود ستون‌های سفید در داخل ویلا، آن را بزرگ و لوکس جلوه می‌دهد و بالکن‌های بسیار بزرگ دایره‌ای شکل و پنجره‌های خلیجی با منظره کامل بسفر، فضای خارج و داخل را به هم نزدیک کرده است. پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف نیز نور طبیعی فراوانی را به داخل منتقل کرده و فضایی روشن و مطبوعی را به وجود می‌آورند. یکی از عناصر کلیدی این ویلا، کفپوش شطرنجی آن است که در داخل و خارج ویلا گسترده شده و برای حفظ یکپارچگی، از اتاق نشیمن شروع شده و در بالکن و اطراف استخر نیز ادامه دارد.

خرید ویلا در استانبول با منظره بسفر و سکوی هلیکوپتر 1

در حیاط ویلا، یک استخر بزرگ و جکوزی قرار دارد که ساکنین می‌توانند به راحتی برای آفتاب گرفتن و استراحت از آن استفاده کنند. همچنین، برای حفظ حریم خصوصی، فضای سبز زیبا و دلنشینی اطراف ویلا را احاطه کرده است.

این ویلا یک ساختمان فرعی 2 خوابه نیز دارد که صاحب خانه‌ها می‌توانند با توجه به نیاز خود، از این فضای اضافی به عنوان اتاق سرگرمی، اتاق مهمان یا اتاق خدمتکار استفاده کنند.

خرید ویلا در استانبول با منظره بسفر و سکوی هلیکوپتر 2

This property was published on 11-04-1401.
It was last updated on 29-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید