خرید ملک در استانبول ایوپ، نزدیک مرکز خرید

Ref: 17716
WhatsApp
قیمت
2+180-85 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا مرکز خرید 650 m
آپارتمان های 2 خوابه آماده برای نقل مکان در استانبول Eyupsultan، در فاصله چند قدمی مرکز خرید Biz Cevahir و ایستگاه مترو.

این اقامتگاه 2 بلوکی با موقعیت مکانی مناسب در نزدیکی مترو، تراموا، و مرکز خرید Biz Cevahir در Alibeykoy در استانبول Eyupsultan، با ساختاری 13 طبقه ساخته شده است. 210 آپارتمان با چیدمان 1+2 و از 80 تا 85 متر مربع مساحت نشیمن موجود است. یک استخر تزئینی بزرگ و منظره‌ای باشکوه از استانبول از تراس مدرن قابل مشاهده است و با دیدن باغ آرام در منطقه لذت خواهید برد.

خرید ملک در استانبول ایوپ، نزدیک مرکز خرید 0
املاک با طراحی راحت، مبلمان توکار، عایق حرارتی هوشمند و گرمایش مرکزی با رادیاتور آماده تحویل هستند. در داخل بلوک‌های مسکونی فضاهای داخلی مانند اتاق جلسه، دفتر نگهبانی و سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین ایستگاه‌های شارژ خودرو در طبقات پارکینگ خودروهای برقی با سیستم عایق حرارتی هوشمند قرار دارند. یک سیستم دوربین مداربسته و امنیتی 24 ساعته، مجموعه را نظارت می‌کند. ساکنین همچنین می‌توانند از آب بدون وقفه تامین شده با مخزن آب و ژنراتور فشار قوی بهره‌مند شوند.

امکانات اجتماعی:

  • اتاق تناسب اندام
  • سونا
  • استخر
  • یک منطقه فضای سبز گسترده

خرید ملک در استانبول ایوپ، نزدیک مرکز خرید 1

موقعیت:

منطقه Eyüpsultan یکی از حیاتی‌ترین مناطقی است که با موقعیت استراتژیک خود در مرکز استانبول متمایز شده است. این پروژه در فاصله چند قدمی ایستگاه تراموا، ایستگاه مترو Alibeyköy، هتل Mövenpick استانبول، مرکز خرید Biz Cevahir Haliç، بازارها، رستوران‌ها و داروخانه‌ها قرار دارد. همچنین از نزدیکی خود به دانشگاه Bilgi استانبول در فاصله 400 متری بهره می‌برد. دانشگاه بازرگانی استانبول، دانشگاه Haliç، دانشگاه Yeni Yüz Yil استانبول، و دانشگاه Bezmialem Vakif نیز در مناطق اطراف هستند.

خرید ملک در استانبول ایوپ، نزدیک مرکز خرید 2

650 متر تا مرکز خرید Biz Cevahir

ایستگاه مترو: 800 متر

ایستگاه تراموا: 600 متر

دانشگاه بیلگی: 400 متر

This property was published on 07-01-1402.
It was last updated on 29-04-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید