خرید زمین در آنتالیا منطقه بلک نزدیک به دریا

Ref: 14064
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 970
زمینی به مساحت 970 متر مربع در بلک آنتالیا، نزدیک به ویلا و خانه و 2.4 کیلومتری دریا و مناسب برای اجازه اقامت واقع شده است.

این قطعه زمین در منطقه کادریه، یکی از مناطق بلک آنتالیا، به مساحت 970 متر مربع واقع شده است. از دریا 2.4 کیلومتر فاصله دارد و برای ساخت ویلا 2 طبقه نزدیک به سایر ویلاها و خانه‌ها مناسب است. این زمین یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است. شما می‌توانید خانه رویایی خود را در آن بسازید، به خصوص برای گلف بازان مشتاق بسیار مناسب است. علاوه بر این، برای اخذ اقامت ترکیه مناسب است.

ویژگی‌های مکان:

بلک یک شهر آرام یکی از معتبرترین و در حال توسعه‌ترین مناطق سواحل مدیترانه است. این منطقه به خاطر هتل‌های پنج ستاره دوست داشتنی، زمین‌های گلف در سطح جهانی و سواحل شنی تمیز معروف است. این شهر در ۴۵ کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و دارای هوای پاک، آب و هوای معتدل و سواحل شنی مجهز است. بسیاری از املاک خط ساحلی در این منطقه با جایزه بین المللی "پرچم آبی" (نشانه‌ای از کیفیت برای استراحتگاه‌ها) مورد توجه قرار گرفته‌اند.

می‌توانید فعالیت‌های تفریحی و مکان‌های سرگرم‌کننده زیادی را در بلک بیابید، از جمله پارک طبیعی، دلفیناریوم ، پارک آبی ، شهرهای باستانی، رستوران‌ها، کافه‌ها و مهم‌تر از آن، زمین‌های گلف باکلاس . انتخاب آپارتمان در بلک به اندازه آنتالیا زیاد نیست، اما می‌توانید ویلاهای کوچک و بزرگ زیادی پیدا کنید.
  • دریا: 2.4 کیلومتر
  • حمل و نقل عمومی: 950 متر
  • ساحل: 2.7 کیلومتر
  • فرودگاه: 23.3 کیلومتر
  • مدرسه: 1.6 کیلومتر
  • سوپرمارکت: 1.7 کیلومتر
  • جاده اصلی: 850 متر

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 06-07-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید