خرید خانه در ترابزون کنار دریا با چشم انداز زیبا

Ref: 15247
WhatsApp
قیمت
1+1 m2 -
2+1 m2 -
3+1 m2 -
4+1 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Nov 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
املاک جدید برای فروش در ترابزون در یک مجتمع بزرگ کنار دریا با امکانات اجتماعی

پروژه ساحلی در منطقه یومرا ترابزون شامل 9 بلوک مسکونی با 144 آپارتمان است که به سمت مناظر باشکوه دریا قرار دارند. این مجموعه بر روی یک تپه سبز ساحلی شیب دار مشرف به دریا ساخته شده است. تمام بلوک‌ها در سطوح مختلف زمین ساخته شده گ‌اند تا منظره‌ای خیره کننده داشته باشند.

خرید خانه در ترابزون کنار دریا با چشم انداز زیبا 0

هر بلوک دارای آسانسورهای مدرن، یک میز پذیرش و یک لابی است و آپارتمان‌های با متراژهای مختلف شامل پلان‌های 1+1 تا ۱+۴ با طراحی داخلی، درب‌های ورودی فولادی، اینترکام تصویری، مبلمان توکار و کابینت آشپزخانه است. همچنین تمامی خانه‌ها مجهز به سیستم گرمایش مرکزی گاز و رادیاتور در تمامی اتاق‌ها هستند. حمام‌ها همچنین دارای کاشی و سرامیک با کیفیت بالا و لوازم بهداشتی هستند.

علاوه بر فضای داخلی زیبا، تمامی واحدهای مسکونی دارای فضای نشیمن در فضای باز در بالکن خود با منظره پانوراما از دریا و طبیعت هستند. پنجره‌های تمام قد و درهای تراس به جریان یافتن نور طبیعی کافی در داخل کمک می‌کنند.

خرید خانه در ترابزون کنار دریا با چشم انداز زیبا 1

علاوه بر زیرساخت‌های اجتماعی، یک محوطه باغ محوطه‌سازی شده برای استفاده جمعی نیز وجود دارد:

  • دوربین‌های امنیتی و نظارتی
  • آنتن ماهواره مرکزی
  • سالن ورزش
  • زمین بازی بچه‌ها
  • سونا و حمام ترکی
  • قسمت نشیمن باغ
  • پارکینگ سرپوشیده
  • ژنراتور
  • آسانسور در هر بلوک

خرید خانه در ترابزون کنار دریا با چشم انداز زیبا 2
این آپارتمان‌های کاملاً جدید در ترابزون یک سبک زندگی راحت را با چشم‌اندازهای پانوراما بدون مانع از دریا در نزدیکی ساحل و امکانات شهری مانند بازارها، مراکز خرید و بیمارستان‌ها ارائه می‌کنند. مرکز خرید Trabzon Cevahir در فاصله 10 دقیقه‌ای قرار دارد و املاک نیز دسترسی آسانی به مرکز شهر و فرودگاه دارند.

سازنده پیشرو این پروژه واحدهای مسکونی را با فناوری عایق بر اساس مقررات ایمنی دولت ترکیه تحویل خواهد داد. املاک در نوامبر 2024 آماده تحویل خواهند بود و طرح پرداخت با 60% پیش پرداخت و اقساط تا پایان ساخت موجود است.

خرید خانه در ترابزون کنار دریا با چشم انداز زیبا 3

محل:

شهر ترابزون در ساحل جنوب شرقی دریای سیاه، با مناطق ساحلی زیبا، مرکز شهری شلوغ و تاریخ باستانی واقع شده است. یومرا با هوای پاک و طبیعت زیبای خود در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی از نظر مسکن و گردشگری داشته است و یکی از پر زرق و برق ترین مناطق ترابزون به شمار می‌رود که زندگی با کیفیتی را در نزدیکی فرودگاه و در فاصله کمی از دریا فراهم می‌کند.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید