خرید خانه در آنتالیا شامل ویلاهای لوکس و مدرن

Ref: 12824
WhatsApp
قیمت
4+1276 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 18 km
این ویلاهای بزرگ 4 خوابه در آنتالیا برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند و دارای باغ، استخر خصوصی، سونا، حمام ترکی و سیستم خانه هوشمند هستند.

این پروژه که در Dosemealti آنتالیا واقع شده است، تنها 15 کیلومتر از دریا و 18 کیلومتر با ساحل فاصله دارد و ویلاهای دوبلکس با امکانات استثنایی و کیفیتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد.  در این پروژه، تمام امکانات مورد نیاز خود را در خانه خود خواهید داشت، از جمله استخر خصوصی، سونا، حمام ترکی و یک باغ سرگرمی 20 متر مربعی.

خرید خانه در آنتالیا شامل ویلاهای لوکس و مدرن 0

ویلاهای 276 متر مربعی در 2 طبقه توزیع شده‌اند و دارای 4 اتاق خواب، آشپزخانه مجزا، 4 حمام، 4 بالکن و گاراژ برای 2 ماشین هستند. از ویژگی‌های کلیدی ویلاها می‌توان به دیوارهای رنگ آمیزی شده با رنگ ساتن ضد آب، پنجره‌های دوجداره پی وی سی مرغوب، درب ورودی از جنس استیل ضد زنگ درجه یک، مبلمان توکار در راهروها و پرده‌های خارجی اتوماتیک اشاره کرد. کف‌ها بسته به عملکرد اتاق با کاشی و سرامیک و لمینت تکمیل می‌شوند.

خرید خانه در آنتالیا شامل ویلاهای لوکس و مدرن 1

آشپزخانه‌های مجزا دارای کابینت‌ها و وسایل داخلی، از جمله اجاق‌ها، فر‌ها و هود هستند.  حمام‌ها دارای سرویس بهداشتی مرغوب، وان حمام و جکوزی هستند.  سایر ویژگی‌های فنی شامل سیستم گرمایش از کف، سیستم خانه هوشمند و عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی است که زندگی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

‌جذاب‌ترین ویژگی ویلاها پنجره‌های کف تا سقف است که مرزهای بین داخل و خارج را در هم می آمیزد و مستقیماً به سمت باغ و منظره استخر باز می‌شود.  همچنین، بالکن‌ها و عرشه‌های اطراف کنار استخر، مکان‌هایی سایه‌دار برای استراحت ارائه می‌کنند.

خرید خانه در آنتالیا شامل ویلاهای لوکس و مدرن 2

 این پروژه در ژوئن 2023 تحویل داده خواهد شد و این ویلاهای مجلل 4 خوابه برای اخذ شهروندی ترکیه یا اجازه اقامت با فرصت‌های عالی برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان شهروندی مناسب هستند.

خرید خانه در آنتالیا شامل ویلاهای لوکس و مدرن 3

شرایط اقساطی نیز موجود است. برای جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

 فاصله‌ها

  •  15 کیلومتر با دریا فاصله دارد
  •  18 کیلومتر با ساحل
  •  فاصله تا فرودگاه 28 کیلومتر
  •  100 متر با جاده اصلی

This property was published on 24-08-1401.
It was last updated on 18-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید