خرید آپارتمان‌های نوساز و آماده تحویل با قیمت‌های مناسب در بورسا

Ref: 11074
WhatsApp
قیمت
2+192-129 m2 -
3+1106-155 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های 2 خوابه و 3 خوابه آماده تحویل با مناظر شگفت‌انگیز در موقعیتی مطلوب، نزدیک به مرکز شهر و مناطق گردشگری بورسا

این پروژه در Yildrim بورسا در کنار فضای سبز طبیعی واقع شده و به شگفتی‌های طبیعی مانند آبشارهای Saitabat و همچنین مناطق صنعتی و اجتماعی نزدیک است و فضای آرام و راحتی را برای زندگی ارائه می دهد. این مجموعه شامل 5 بلوک و 170 آپارتمان 2 خوابه و 3 خوابه با متراژ 92 تا 155 مترمربع است.

خرید آپارتمان‌های نوساز و آماده تحویل با قیمت‌های مناسب در بورسا 0

این بلوک‌های 9 طبقه در موقعیت مکانی مطلوبی قرار دارند و هر بلوک دارای 2 آسانسور، پارکینگ سرپوشیده و روباز، نورپردازی محوطه و انرژی گاز طبیعی است. آپارتمان‌ها شامل 2 یا 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، 2 حمام، آشپزخانه اوپن، و بالکن با منظره پانورامای شهر و کوه هستند.

فضای داخل این واحدهای مسکونی روشن و مطبوع است و مجهز به پنجره‌های پی وی سی دو جداره با کیفیت، کابینت، آیفون تصویری رنگی و رادیاتور هستند. دیوارها با رنگ سفید نقاشی شده و سقف‌ها نیز با گچ کاری تکمیل شده‌اند.

خرید آپارتمان‌های نوساز و آماده تحویل با قیمت‌های مناسب در بورسا 1

اتاق خواب‌ها نور کافی از پنجره‌های متعدد بزرگ دریافت می‌کنند، و بالکن‌ها نیز فضای داخلی را تهویه کرده و در عین حال مناظر پانورامایی از کوه‌های Uludag و شهر ارائه می‌دهند. طرح آشپزخانه‌ها، اوپن است و دارای کابینت‌های باکیفیت به اضافه پانل‌ یخچال و ماشین ظرفشویی هستند.

در نهایت، کف واحدها با سرامیک و پارکت لمینت تکمیل شده و حمام‌ها مجهز به تجهیزات بهداشتی درجه یک هستند. معماری این واحدهای مسکونی کاربردی و شیک و ساده است و استفاده از رنگ روشن نیز حالتی آرامش بخش به فضا بخشیده.

خرید آپارتمان‌های نوساز و آماده تحویل با قیمت‌های مناسب در بورسا 2

موقعیت مکانی:

خانه شما نزدیک دامنه‌ اولوداگ (کوه بزرگ) و در فضایی تاریخی در بورسا قرار دارد. این پروژه انحصاری به وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و به آسانی به مناطق توریستی مانند توپخانه، برج ساعت، مقبره سبز، تله کابین و امیرسلطان دسترسی دارد. همچنین در کنار دهکده جومالیکیزیک واقع شده که به عنوان قدیمی ترین روستای عثمانی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و بافت طبیعی خود را با تاریخ 700 ساله حفظ کرده است.

2 دقیقه تا ایستگاه مترو

خرید آپارتمان‌های نوساز و آماده تحویل با قیمت‌های مناسب در بورسا 3

8 دقیقه تا بیمارستان دولتی Gursu 

10 دقیقه تا مرکز شهر (میدان Kent)

15 دقیقه رانندگی تا Ulucami (مسجد جامع)

و همچنین نزدیک مدارس، مراکز بهداشتی، بازار، رستوران، کافه‌ها و وسایل نقلیه عمومی است.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید