خرید آپارتمان‌های مدرن در یک مجتمع مسکونی در ایوپ سلطان استانبول

Ref: 10748
WhatsApp
قیمت
2+1108-110 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های بزرگ 2 و 3 خوابه برای خریداران با بودجه کم مناسب است. این املاک جدید دارای استانداردهای ساختمانی بالایی هستند.

آپارتمان‌های زیبای 2 و 3 خوابه در ایوپ سلطان استانبول، فضاهای نشیمن راحت را با معماری مدرن ارائه می‌دهند که عملکرد را با ارزش‌های زیبایی شناختی ادغام می‌کند. این پروژه که در نزدیکی حمل و نقل عمومی قرار دارد، دارای یک زمین بازی کودکان، یک استخر سرپوشیده و بلوک‌هایی با ورودی‌های مجلل و آسانسور است.

خرید آپارتمان‌های مدرن در یک مجتمع مسکونی در ایوپ سلطان استانبول 0

آپارتمان‌ها با چیدمان‌های خوب دارای حمام اختصاصی، بالکن، آشپزخانه مجزا، زیرساخت تهویه مطبوع و اینترکام هستند. راهرو دارای مبلمان داخلی است، برخی از آنها با آینه‌ای که به عمق می‌افزاید و وسعت واحد بیشتر به نظر می‌رسد. اتاق نشیمن دارای یک جداکننده دیواری مرمری از کف تا سقف است که کاملاً با این واحد مسکونی مجلل معاصر مطابقت دارد و به طور همزمان زیبایی و عملکرد را در بر می گیرد. جداکننده همچنین دارای یک کنسول برای قرار دادن وسایل تزئینی و یک دستگاه تلویزیون است. دیوارهای پانل برآمده به رنگ سبز، دیوارهای کسل کننده را به نقاط کانونی بصری هیجان انگیز و چشم نواز در اتاق نشیمن اصلی تبدیل می‌کند. شما از طریق درهای شیشه‌ای سخاوتمندانه‌ای که به مقدار زیادی نور طبیعی وارد می‌شوند، از قسمت سالن به تراس هدایت می‌شوید.

خرید آپارتمان‌های مدرن در یک مجتمع مسکونی در ایوپ سلطان استانبول 1

کفپوش‌های چوبی در اتاق خواب ها و اتاق های نشیمن جای خود را با کاشی های سرامیکی در حمام و آشپزخانه عوض می کنند. آشپزخانه ها به طور کامل با کابینت های پایه و بالایی با طرح رنگ خنثی مجهز شده اند. اتاق خواب اصلی دارای یک حمام اختصاصی و یک بالکن کوچک است که به اندازه کافی جادار است تا دو صندلی و یک میز کوچک را در خود جای دهد. حمام ها دارای کابینت دوش توکار با درهای شیشه ای هستند که فضای بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

در حال حاضر آپارتمان 1 خوابه موجود نیست. همه آپارتمان‌ها مناسب برای شهروندی ترکیه هستند.

فاصله‌ها

  • ایستگاه تراموا 2 دقیقه پیاده روی
  • ایستگاه مترو 8 دقیقه پیاده روی
  • درست در کنار 5. Levent
  • 10 دقیقه تا تکسیم و منطقه ماسلاک

This property was published on 22-11-1400.
It was last updated on 18-07-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید