خرید آپارتمان‌ در استانبول داخل ساختمانی نوساز در منطقه بی اوغلو

Ref: 11161
WhatsApp
قیمت
1+1 77-118 m2 -
2+1132-224 m2 -
4+1231 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان‌های نوساز واقع در قلب استانبول، بی اوغلو، موقعیت شگفت انگیز و خدمات کامل را ارائه می‌دهند.

ترکیبی شگفت انگیز از زیبایی شناسی مدرن با عناصر سنتی در قلب استانبول

این بنای زیبا در بی‌اوغلو در نزدیکی مدارس معتبر، گالری‌های هنری، کافه‌ها و کنسولگری‌ها قرار دارد. این ساختمان همچنین در کنار واحدهای مسکونی با عملکرد متعددی است. به عنوان مثال، برای جلسات دارای یک سالن چند منظوره است،. کانسپت حیاط داخلی با طرز فکر قرن بیست و یکم تجسم شده است. بوته‌های مرتفع ساختمان با حیاط داخلی همراه شده‌اند تا یک منطقه نشیمن خصوصی را برای ساکنان فراهم کنند. حیاط همچنین با طراحی زیبای محوطه احاطه شده است و مکانی عالی برای معاشرت و استراحت است. به علاوه، برای هر آپارتمان یک انباری و یک مرکز تناسب اندام وجود دارد. از دیگر خدمات می‌توان به نگهبانی دوربین 24 ساعته و خدمات دربان اشاره کرد.

خرید آپارتمان‌ در استانبول داخل ساختمانی نوساز در منطقه بی اوغلو 0

نوع آپارتمان‌ها شامل آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 است که از 66 تا 224 متر مربع متغیر است. سقف‌های چوبی و دیوارهای ضخیم و بلند از ویژگی‌های کلیدی فضای داخلی آپارتمان هستند که دست نخورده نگه داشته می‌شوند. سقف‌ها دارای قالب‌های افقی هستند تا جذابیت بصری را برانگیزند و یادآور خانه‌های سبک قدیمی هستند. پنجره‌های کناری تزئین شده یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که دست نخورده باقی مانده است و کفپوش‌های چوبی با لکه‌های طبیعی حس زمان و حس زندگی را نشان می‌دهند.

خرید آپارتمان‌ در استانبول داخل ساختمانی نوساز در منطقه بی اوغلو 1

از سوی دیگر، طرح‌بندی‌های باز و خطوط براق، ویژگی‌های مدرن را به ارمغان می‌آورند. آشپزخانه‌ها به طور صمیمانه در فضای نشیمن قرار می‌گیرند و ارتباط بصری را فراهم می‌کنند و آشپزی را به یک فعالیت اجتماعی تبدیل می‌کنند. آنها همچنین با کابینت‌های مدرن و لوازم الکترونیکی، از جمله اجاق گاز، یخچال، فر، و هود به خوبی تجهیز شده‌اند. حمام‌ها دارای دوش با محفظه شیشه‌ای، روشویی، آینه، و وسایل روشنایی برجسته هستند. زیبایی شناسی کلی این آپارتمان‌ها آرامش را تداعی می‌کند و فضایی آرام و مجلل را ارائه می‌دهد که بدون زحمت حال و هوای صاحب خانه را ارتقا می‌دهد.

خرید آپارتمان‌ در استانبول داخل ساختمانی نوساز در منطقه بی اوغلو 2

توضیحات بیشتر

سیستم‌های سرمایش مرکزی و گرمایش از کف
باغبانی 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید