خرید آپارتمان 3 خوابه در مجتمعی در اسنیورت استانبول

Ref: 10673
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 120
تعداد اتاق 3+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این آپارتمان مبله بزرگ 120 متری با طراحی لوکس به فروش می‌رسد

این آپارتمان 3 خوابه با مساحت 120 متر مربع، راحتی را در مجتمعی واقع در محله حرامیدره اسنیورت در نزدیکی بزرگراه E-5 در سمت اروپایی استانبول ارائه می‌دهد.

آپارتمان شیک با طرح اپن، نیمه مبله است. آشپزخانه‌ای که در اتاق نشیمن اصلی قرار داده شده است، پس از ورود به آپارتمان کمی جلوتر در سمت چپ واقع شده است. دو اتاق خواب در مقابل درب ورودی وجود دارد. حمام و اتاق خواب سوم در سمت راست هستند.

وقتی به چپ بپیچید، کمد دیواری از کف تا سقف با درهای سفید رو به ورودی می بینید که به ترتیب با یک کابینت بار، یک یخچال بزرگ و کابینت آشپزخانه با لوازم الکترونیکی مشکی توکار، اجاق گاز، فر، هود و مایکروفر ادامه می یابد. تمام وسایل آشپزخانه از بالا تا پایین مشکی با رگه های سفید است. این آشپزخانه تمام مشکی ظریف به نظر می‌رسد. فقط درهای کمد سفید و دیوارهای خاکستری مایل به سفید اطراف آن این هماهنگی را می‌شکند. آشپزخانه دراماتیک همراه با کابینت‌های مرمر، ظاهری جسورانه در آپارتمان ایجاد می‌کند، که به مراتب جذاب‌ترین نقطه است.

میز ناهارخوری جلوی آشپزخانه تک دیواری قرار گرفته است. 3 دایره تعبیه شده یک میز منحصربفرد را تشکیل می‌دهند که 6 صندلی با کوسن سفید قرار می‌گیرد. آشپزخانه به قسمت سالن امتداد می‌یابد که شامل یک سوئیت استراحت، یک فرش، یک دستگاه تهویه مطبوع، یک اتاقک چوبی و یک میز قهوه خوری مشابه با میز ناهارخوری در وسط است. لوسترهایی با کریستال آویزان می‌شوند و عنصری مجلل به آن اضافه می‌کنند. پارکت لمینت مایل به خاکستری با طرح تک رنگ در قسمت سالن مناسب است.

اتاق خواب‌ها دارای یک پالت رنگی خاص هستند. یک اتاق خواب دارای اثاثیه سفید است، در حالی که اتاق دیگر با کمد قهوه ای و یک تخت، و در آخر، با طرح رنگ بژ قهوه ای، اتاق خواب اصلی دارای یک تخت دونفره، کمد، و حمام اختصاصی است. حمام ها دارای کابین دوش و لوازم بهداشتی مدرن و با کیفیت هستند.

این واحد مسکونی 1+3 یک فضای زندگی لوکس و کاربردی را با یک چیدمان برنامه ریزی شده و وسایل زیبا ارائه می‌کند.

This property was published on 11-11-1400.
It was last updated on 27-11-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید