خانه های هوشمند در استانبول Beylikduzu با چشم انداز دریا

Ref: 17676
WhatsApp
قیمت
3+1162-177 m2
4+1197-231 m2 -
5+1296-278 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
پروژه‌ای نفیس در استانبول بیلیکدوزو در کنار دره زندگی و مارینای غربی، مناسب برای اخذ شهروندی ترکیه و دارای طراحی‌های داخلی با کیفیت بالا.

این پروژه بوتیک سبک زندگی پرجنب‌وجوش در استانبول بیلیک‌دوزو را در زمینی به مساحت 3400 متر مربع، شامل 2 بخش مستقل با 6 بلوک و 36 واحد و امکانات اجتماعی ارائه می‌دهد. این توسعه یک اقامتگاه انحصاری هدفمند است که از مناطق نفیس مشترک، آسانسور، فضاهای پارکینگ و خدمات امنیتی 24 ساعته بهره می‌برد. علاوه بر این، این پروژه لوکس فرصت اخذ شهروندی ترکیه را برای خریداران خانه فراهم می کند. موقعیت این پروژه در Beylikduzu زندگی آرام شهری را در مرز دریا، با خیابان‌های عریض، مدارس خصوصی، بیمارستان‌ها و موسسات فرهنگی و تفریحی ارائه می‌دهد.

خانه های هوشمند در استانبول Beylikduzu با چشم انداز دریا 0

این املاک با کیفیت بالا و فضای داخلی سفارشی تکمیل شده است. طبقات باغ شامل واحدهای 1+4 دوبلکس، طبقات وسط شامل واحدهای 1+3 آپارتمان استاندارد و پنت هاوس ها با 2+4 و 2+5 چیدمان دوبلکس ارائه شده‌اند . مساحت آپارتمان‌ها بین 162 تا 378 متر مربع است که همگی دارای سیستم خانه هوشمند، گرمایش از کف مرکزی و ژنراتور برای خاموشی برق هستند. املاک در دسامبر 2023 با لوازمی از جمله اجاق گاز، فر، هود و 2 دستگاه تهویه مطبوع تحویل داده می‌شوند.

خانه های هوشمند در استانبول Beylikduzu با چشم انداز دریا 1
آپارتمان ها با جزئیات زیبا تکمیل شده‌اند و دارای پنجره‌های سفارشی از کف تا سقف، بالکن، تراس، آشپزخانه‌های یکپارچه، و کمد لباس‌های مجهز هستند. پنت هاوس‌های دوبلکس در دو طبقه بالا با تزئینات شیک چیده شده‌اند و مناظر پانورامایی خیره کننده‌ای از دریا و دره زندگی Beylikduzu ارائه می‌دهند.

امکانات:

توسعه دهنده به جزئیات و سبک، توجه ویژه‌ای داشته است و به طور انحصاری تمام قسمت‌های مشترک ساختمان‌ها از جمله آبگرم و امکانات تفریحی، لابی پذیرش و طراحی محوطه‌سازی را طراحی کرده است:

خانه های هوشمند در استانبول Beylikduzu با چشم انداز دریا 2

فضای سبز و مسیرهای پیاده روی
پذیرش
استخر سرپوشیده
سونا
اتاق بخار و حمام ترکی
مرکز تناسب اندام، اتاق رختکن و اتاق انتظار
نگهبانی 24 ساعته و پارکینگ

 

چهار دیواری تجربه زندگی پروژه را محدود نمی‌کند. بیرون بروید و از دره زندگی و مارینای غربی لذت ببرید، که در آن می توانید استراحت کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

فاصله ها:

2 دقیقه تا مارینای غربی
0 دقیقه تا دره زندگی
7 دقیقه تا E5 و متروبوس
35 دقیقه تا فرودگاه جدید

خانه های هوشمند در استانبول Beylikduzu با چشم انداز دریا 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید