آپارتمان‌های لارا آنتالیا در یک مجتمع با امکانات

Ref: 10901
WhatsApp
قیمت
2+1106-125 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی، تنها 1.5 کیلومتر فاصله از ساحل، آپارتمان‌های 2 خوابه دوبلکس با سیستم خانه هوشمند و امکانات اجتماعی متعدد را ارائه می‌دهد.

این مجتمع مسکونی در نزدیکی ساحل شنی لارا در فاصله 1.5 کیلومتری واقع شده است که متشکل از بلوک‌های کم ارتفاع 4 طبقه، امکانات اجتماعی متعدد و یک پارکینگ بالای زمینی است که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است. این پروژه توسط یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری 24 ساعته برای اطمینان از ایمنی صاحبان خانه خدمات رسانی می‌شود. با توجه ویژه به نیازهای اجتماعی ساکنان، امکانات استثنایی از جمله استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان و زمین تنیس، برای ارتقای آرامش روحی و جسمی یکپارچه شده است.

آپارتمان‌های لارا آنتالیا در یک مجتمع با امکانات 0

بلوک‌ها آپارتمان‌های دوبلکس 2 خوابه راحت با سیستم خانه هوشمند و کف گرم را در خود جای می‌دهند. این آپارتمان‌های دوبلکس 2 خوابه با طرح‌های باز و بالکن که واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند، مساحت 105 متر مربعی را ارائه می‌کنند. این آپارتمان‌ها با طراحی معاصر خود که عملکرد و زیبایی حداقلی را در کنار هم قرار می‌دهند، به نیازهای فعلی ساکنان پاسخ می‌دهند. همچنین، به لطف طرح‌بندی‌های باز، آپارتمان‌ها بدون دیوارهای جداکننده که آشپزخانه‌ها و اتاق‌های نشیمن را متمایز می‌کند، فضاهای زندگی صمیمی و مرتبط با بصری، بهبود تهویه، توزیع نور و جریان ترافیک انسان را ارائه می‌دهند.

آپارتمان‌های لارا آنتالیا در یک مجتمع با امکانات 1

آشپزخانه‌ها مجهز به کابینت آشپزخانه شیک و کالاهای سفید از جمله اجاق گاز، فر و هود هستند، در حالی که حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت هستند. سقف‌ها با نورهای LED تزئین شده و با سقف کاذب تزئین شده‌اند تا عملکرد آکوستیک اتاق‌ها را بهبود بخشند. دیوارها با رنگ ساتن ضد آب رنگ آمیزی شده‌اند، در حالی که کف با سرامیک مرغوب و پارکت لمینت پوشیده شده است. علاوه بر این، آپارتمان‌ها دارای تهویه مطبوع، درب ورودی اصلی فولاد ضد زنگ و دیفون هستند.

آپارتمان‌های لارا آنتالیا در یک مجتمع با امکانات 2

توضیحات بیشتر

مسیرهای پیاده روی
طراحی محوطه
نظارت تصویری
ژنراتور

فاصله‌ها

دریا: 1.5 کیلومتر
حمل و نقل عمومی: 100 متر
ساحل: 1.5 کیلومتر
سوپرمارکت: 170 متر

This property was published on 20-02-1401.
It was last updated on 25-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید