آپارتمان برای فروش در Narlidere ازمیر با منظره زیبا

Ref: 17623
WhatsApp
M2 150
تعداد اتاق 3+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
یک آپارتمان 150 متری 3 خوابه با دید دریا در طبقه 9 یک خانه مسکونی در نارلیدره ازمیر با فضای داخلی تمیز و روشن و مبلمان توکار به فروش می‌رسد.

این آپارتمان با مساحت 150 مترمربع که در طبقه نهم یک مجتمع مسکونی معتبر در نارلیدره ازمیر واقع شده است، یک پلان 3 طبقه و یک طبقه با مکان‌های بزرگ شامل 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه مجزا، 2 حمام و 2 بالکن با باربیکیو و منظره دریا ارائه می‌دهد. صاحبان خانه جدید همچنین می‌توانند از فضاهای مشترک و امکانات موجود در محل سکونت بهره‌مند شوند.

آپارتمان برای فروش در Narlidere ازمیر با منظره زیبا 0

داخل ملک یک کمد بزرگ توکار در ورودی با فضای کافی برای نگهداری وسایل و لباس قرار دارد. از فضاهای زندگی روشن و مطبوع با پنجره‌های PVC بزرگ، تهویه مطبوع و سیستم گرمایش از کف می‌توانید لذت ببرید. اتاق خواب اصلی دارای کمد لباس با درهای کشویی آینه‌ای و حمام اختصاصی است و اتاق خواب دیگر نیز دارای کمد لباس بزرگ با درهای آینه‌ای است.

این خانه دارای درب ورودی فولادی، سیستم اعلام حریق، وای‌فای، آشپزخانه آمریکایی با کابینت‌های توکار، کف سرامیکی در آشپزخانه و حمام، کفپوش پارکت لمینت در اتاق نشیمن و اتاق خواب، و یک دستگاه اینترکام تصویری است. یکی از بهترین ویژگی‌های خانه بالکن بزرگ با باربیکیو است که در آن می‌توانید چند صندلی مبلمان کنید و از جمع‌های دوستانه لذت ببرید.

امکانات فنی و اجتماعی مجموعه عبارتند از:

  • کابل تلویزیون
  • سیستم دوربین
  • پارکینگ در سطح زمین
  • آسانسور
  • زمین بازی
  • ماهواره
  • امنیت
  • عایق صدا و حرارت
  • ژنراتور و مخزن آب

آپارتمان برای فروش در Narlidere ازمیر با منظره زیبا 1

محل:

نارلیدره در ازمیر نام خود را از باغ‌های انار گرفته است و به خاطر خاک حاصلخیزش معروف است. مرکبات و گل‌کاری بزرگترین منابع درآمد نارلیدره را تشکیل می‌دهند. مرکز فرهنگی آتاتورک، بزرگترین مرکز فرهنگی در نارلیدره، میزبان رویدادهای فرهنگی مختلف و مراسمات عروسی است.

این ملک به مرکز شهر ازمیر و امکانات شهری مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، بازارهای خیابانی، دبیرستان‌ها و مدارس ابتدایی، شهرداری، پارک، داروخانه، دانشگاه و درمانگاه نزدیک است.

فاصله‌ها:

ایستگاه مترو که به زودی افتتاح می‌شود: 150 متر

بازار: 15 دقیقه پیاده‌روی

خروجی بزرگراه نارلیدره: 5 دقیقه

آپارتمان برای فروش در Narlidere ازمیر با منظره زیبا 2

بیمارستان ایلول: 15 دقیقه پیاد‌ روی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید