املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول

Ref: 10513
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 226-393
تعداد اتاق 3+1, 4+1
خانه‌های این پروژه سبک زندگی متمایز را در استانبول ارائه می‌دهند

در این پروژه مسکونی همه چیز به طور کامل در نظر گرفته شده است تا زندگی بدون استرس و با کیفیت بالا تضمین شود.

این پروژه بوتیک متمایز تنها 42 واحد 2 تا 5 خوابه دوبلکس و تعداد محدودی آپارتمان سیمپلکس را ارائه می دهد و دارای طراحی منحصر به‌فردی است.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 0

این پروژه از خانه‌های پلکانی تشکیل شده است و می‌توان آن را یک مجتمع شیب دار در نظر گرفت. موقعیت مکانی عالی و روابط بین فضاهای داخلی، خارجی و نیمه باز فرصتی را برای حفظ حریم خصوصی و بهره مندی از نور روز ایجاد می‌کند. اختلاف ارتفاع بین باغ‌ها و فضاهای نیمه خصوصی به صورت بخش‌هایی مناسب برای محوطه سازی روی پشت بام تاسیسات زیرزمینی و پارکینگ‌ها سازماندهی شده است که از تمامی خانه‌ها می‌توان به طور مستقیم به آنها دسترسی داشت.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 1

فضاهای نشیمن با دقت طراحی شده اند تا متناسب با نیازها و خواسته‌های ساکنان خود باشند. فضای داخلی مجلل، مدرن، راحت و باکیفیت با متریال هایی که با دقت انتخاب شده اند از برندهای معروف جهانی هستند. در این خانه‌ها، فضاهای نشیمن در هماهنگی کامل با طبیعت طراحی شده‌اند تا بتوانید روزهای خود را با نور روز بگذرانید. سقف‌های دوبلکس مستقل با روف گاردن، باغ دوبلکس با حیاط، باغ‌های خصوصی، انباری و گاراژ همگی برای داشتن یک زندگی رضایت بخش طراحی شد‌اند. این پروژه علاوه بر اینکه مطابق با مقررات زلزله ساخته شده است، کاندید گواهی LEED Platinium نیز هست که نشان می‌دهد پروژه بر اساس معیارهای سازگار با محیط زیست و پایداری به لطف معماری سبز ساخته شده است.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 2

فاصله تا اماکن مهم

با موقعیت استثنایی خود، این پروژه به شما امکان می‌دهد از مناظر طبیعی زیبا در قلب شهر لذت ببرید. این پروژه مستقیماً به جاده جنگلی متصل می‌شود و فقط 5 دقیقه تا ایستگاه مترو Kemerburgaz و 20 دقیقه تا فرودگاه استانبول و 22 دقیقه تا تکسیم فاصله دارد. تنها در چند دقیقه می‌توانید به مراکز تجاری مانند ماسلاک، لونت، رستوران‌های معروف، مدارس برجسته و محبوب‌ترین مراکز خرید و سرگرمی برسید.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 3

این مجتمع دارای یک محیط طبیعی زیبا و پر از فعالیت‌های اجتماعی است. وقتی از خانه بیرون می‌روید، جنگلی از شما استقبال می‌کند و می‌توانید پیاده روی طولانی داشته باشید یا از ساعات خوشی با فرزندان و حیوانات خانگی خود لذت ببرید. همچنین فعالیت‌های سرگرم کننده زیادی در این منطقه وجود دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Kemerburgaz این است که هر زمانی که بخواهید می‌توانید از سبزیجات تازه کاشته شده در روستاهای همجوار لذت ببرید.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 4

جنگل زیبای بلگراد با یک مسیر دویدن و پیاده روی به طول 6.5 کیلومتر در نزدیکی پروژه است. جنگل شهر Kemerburgaz که به عنوان برجسته ترین جنگل شهری ترکیه برنامه ریزی شده بود، بیش از 5 میلیون و 526 هزار متر مربع وسعت دارد. این جنگل دارای چشم انداز فوق العاده ای با مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دوچرخه سواری، مناطق تفریحی و یک دریاچه کوچک است. همچنین یک باشگاه کودکان، زمین فوتبال، کمپ پیشاهنگی، کارگاه بادبادک‌ها، کیوسک فروش صنایع دستی، اصطبل اسب‌سواری، گاو، پناهگاه حیوانات، و برج مشاهده وجود دارد.

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 5

امکانات پروژه

  • سالن تجاری
  • کافه
  • استخر
  • تراس آفتاب
  • سالن ورزشی و استودیو پیلاتس
  • اسپا ( سونا، اتاق بخار و اتاق ماساژ)
  • آرایشگاه
  • زمین بازی سرپوشیده برای کودکان
  • ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی
  • سالن تئاتر
  • اتاق هنر
  • کتابخانه

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 6

خدمات و امکانات متنوعی در دسترس است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید هر دقیقه از روز خود را به بهترین شکل و میل خود سپری کنید. به لطف خدمات نظافت روزانه و منظم، خانه شما همیشه تمیز، تازه و زیبا خواهد ماند. در صورت تمایل، خدمات نگهداری از کودکان برای فرزندان شما و خدمات راننده خصوصی برای حمل و نقل مدرسه ارائه می‌شود. برای اطمینان از زندگی سالم برای شما و مهمانانتان، غذای خانگی سالم همیشه با سرویس کیترینگ و خدمات سبزیجات و میوه‌های ارگانیک در دسترس است. 

املاک لوکس و مدرن احاطه شده توسط طبیعت در Kemerburgaz استانبول 7

با خرید ملک در این مجموعه می‌توانید در هماهنگی کامل بین طبیعت و زندگی شهری زندگی کنید و از تمام امتیازاتی که این پروژه به شما ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 09-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید