املاک بدروم در یک مرکز مکانی زیبا واقع بین Gumbet و Bodrum Marina

Ref: 10864
WhatsApp
قیمت
2+190 m2 -
3+1180 m2 -
4+1270 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های لوکس 2 و 3 خوابه با منظره دریا دارای آشپزخانه و حمام با طراحی سفارشی و سیستم خانه هوشمند هستند.

این مجتمع آپارتمانی مدرن شامل 20 آپارتمان ساده و 20 آپارتمان دوبلکس-باغ است. این ساختمان‌های 3 طبقه با جنگل‌های سرسبز، در مجاورت آسیاب‌های بادی معروف بدروم، در موقعیتی عالی در فاصله چند قدمی مارینا بدروم و خلیج بارداکچی قرار دارند. 

املاک بدروم در یک مرکز مکانی زیبا واقع بین Gumbet و Bodrum Marina 0

این مجموعه لوکس سیستم نگهبانی 24 ساعته، خشک‌شویی و نظافت منزل را ارائه می‌دهد تا آرامش و آسایش هتل 5 ستاره تضمین شود. دارای طیف وسیعی از امکانات اجتماعی است که شامل استخر روباز، منطقه حمام آفتاب، تناسب اندام، سونا، اتاق ماساژ، فضای استراحت، رستوران با ظرفیت 100 نفر و زمین بازی کودکان 2600 متر مربع با باغ گیاه شناسی است. فضای باز که به خوبی طراحی شده به شما انگیزه می‌دهد که زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید و با همسایگان خود معاشرت کنید. همچنین، دارای یک پارکینگ خصوصی است.

املاک بدروم در یک مرکز مکانی زیبا واقع بین Gumbet و Bodrum Marina 1

آپارتمان‌های کاربردی و راحت 2 و 3 خوابه با مساحت‌های بین 90 تا 270 متر مربع را ارائه می‌دهند. آشپزخانه‌ها و حمام‌هایی که به‌طور سفارشی طراحی شده‌اند و دارای مواد درجه یک هستند، به احتمال زیاد مناطق مورد علاقه شما در آپارتمان‌ها خواهند بود.

کانسپت داخلی کاملاً سفید با طراحی معماری بدروم مطابقت دارد. پنجره‌های بزرگ و درهای شیشه‌ای کشویی، اتاق‌ها را پر از هوا و نور طبیعی می‌کنند. سیستم تهویه مرکزی (VRV) صاحبان خانه را قادر می‌سازد تا درجه حرارت را در صورت نیاز بدون زحمت تنظیم کنند.

املاک بدروم در یک مرکز مکانی زیبا واقع بین Gumbet و Bodrum Marina 2

همه آشپزخانه‌های سفید L شکل با یک جزیره دو طبقه کابینت‌های اسلب را در خود جای می‌دهند که کاملاً با کف و دیوارهای سفید ترکیب می‌شوند. لوازم خانگی از جنس استیل مشکی، کنتراست واضحی را با آشپزخانه سفید ارائه می‌دهند. این جزیره چند منظوره دو طبقه، یک سطح اضافی بار و یک منطقه غذا‌خوری را ارائه می‌دهد که یک مکان عالی برای صرف یک شام آرام است. همچنین به تمایز منطقه آشپزخانه از اتاق نشیمن کمک می‌کند و در عین حال کل متراژ مربع را به حداکثر می‌رساند.

املاک بدروم در یک مرکز مکانی زیبا واقع بین Gumbet و Bodrum Marina 3

اتاق نشیمن با تراس به یک باغ زیبا می‌رسد، جایی که می‌توانید استراحت کنید و از منظره کامل دریا لذت ببرید. استفاده از بالکن‌ها و تراس‌ها در این مجموعه فضای نشیمن را بزرگ می‌کند و به فضای داخلی کمک می کند با محیط اطراف ارتباط داشته باشد.

در مجموع، این مجموعه مدرن مزایا و امتیازات بسیاری را برای ساکنین خود به ارمغان می‌آورد و زندگی متعادلی را تضمین می‌کند.

فاصله‌ها

مارینا بدروم: 10 دقیقه / 750 متر فاصله
خلیج برداکچی: 5 دقیقه
نزدیک به جنگل و مرکز شهر
قلعه بدروم: 850 متر
آسیاب‌های بادی تاریخی بدروم: فاصله 250 متری
خلیج گامبت: 250 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید