خرید خانه در آلانیا

آلانیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی در سواحل جنوبی ترکیه است. بسیاری از املاک در آلانیا منظره‌های شگفت انگیز از دریا را ارائه می‌دهند. خرید ملک در آلانیا به ویژه برای سرمایه گذارانی جذاب است که در روزهای زمستان نیز به دنبال آفتاب هستند.

ادامه مطلب

خرید آپارتمان در آلانیا

برای مدت طولانی، شاهد تقاضای زیادی برای خرید ملک در آلانیا توسط خارجی‌ها بودیم و سهم آلانیا در کل املاک در ترکیه که توسط خارجی‌ها خریداری می شود، زیاد است

با توجه به این تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در آلانیا توسط خارجی‌ها، مهاجران زیادی در این شهر سکونت دارند. این موضوع قطعا باعث می‌شود که محیط دوستانه‌ای برای خارجی‌‌ها ایجاد شود. آلانیا یکی از مقاصد برتر ترکیه و یک مکان مهم برای تعطیلات است.

آنچه خرید آپارتمان در آلانیا و خرید ویلا در آلانیا را جذاب می‌کند موقعیت مکانی آن نیز هست. این شبه جزیره زیبا در سواحل مدیترانه واقع شده است که دارای چشم اندازی زیبا بوده و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین، داشتن فرودگاه بین‌المللی شانس داشتن گزینه‌های سرمایه گذاری بهتر در خرید ملک در آلانیا را افزایش می‌دهد. مهمتر از همه، خرید خانه در آلانیا با قیمت‌های نسبتاً مقرون به صرفه و کیفیت خوب در مقایسه با سایر کشورها همراه است.

Antalya City

خرید ملک در آلانیا و انواع ملک موجود

اگر قصد خرید ملک در آلانیا را دارید، املاک متعددی مانند آپارتمان، ویلا، خانه‌های تعطیلات و املاک تجاری برای فروش موجود است.. پیدا کردن ملک مورد نظر شما کار سختی نیست. با این حال، ممکن است انجام فرآیند خرید به تنهایی چالش برانگیز و دشوار باشد.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم همیشه به دنبال یک شرکت املاک مجرب باشید که روند خرید شما را آسان کند. شرکت Turkey Expert از سال 2002 در این زمینه فعالیت دارد و موفق به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود شده ایم. اگر به دنبال خرید آپارتمان در آلانیا، خرید ویلا در آلانیا و یا خرید ملک دست دوم در آلانیا هستید، ما همواره در کنار شما خواهیم بود.

خرید ملک در آلانیا

$ 381,732
تاریخ تحویل دی 1399
12 ماه اقساط
یک پروژه جدید از دو ساختمان با پنج نوع واحد مسکونی مختلف در Kestel آلانیا به فروش می رسد.
Alanya
89-210 m2 3-5
تاریخ تحویل خرداد 1401
فروش به اتمام رسیده
انواع مختلف آپارتمان در یک مجتمع مسکونی با خدمات هتل پنج ستاره در آلانیا.
Alanya
50-110 m2
تاریخ تحویل آذر 1401
فروش به اتمام رسیده
فروش آپارتمان در یک پروژه جدید در آلانیا با نقشه‌های مختلف و امکان پرداخت اقساط بدون بهره
Alanya
122-130 m2
تاریخ تحویل آذر 1400
فروش به اتمام رسیده
آپارتمان‌هایی واقع در Mahmutlar آلانیا، با امکانات کامل اجتماعی و بهداشتی.
Alanya
62-138 m2
تا چند دقیقه دیگر با شما تماس می‌گیریم.
لطفا شماره تلفن همراه خود را با کد کشور وارد نمایید.
تاریخ تحویل مرداد 1400
فروش به اتمام رسیده
این آپارتمان‌های جذاب با منظره دریا در نزدیکی ساحل در مجتمع مسکونی با پارک آبی، استخر، سونا، زمین‌های بازی و موارد دیگر واقع شده‌اند.
Alanya
54-170 m2 2-5
تاریخ تحویل آذر 1400
12 ماه اقساط
فروش به اتمام رسیده
این پروژه جدید در نزدیکی دریا توسط انواع درختان و امکانات رفاهی احاطه شده است.
Alanya
55-150 m2
فروش به اتمام رسیده
این خانه ها در آلانیا با معماری مدرن و موقعیت عالی خود برجسته هستند. از محموتلار به راحتی می توانید به فرودگاه آلانیا و مرکز آلانیا دسترسی پیدا کنید.
Alanya
65-235 m2 2-5
فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
تا چند دقیقه دیگر با شما تماس می‌گیریم.
لطفا شماره تلفن همراه خود را با کد کشور وارد نمایید.