خرید خانه در آنتالیا

آنتالیا، بهشت دریای مدیترانه، با آب و هوای گرم و فرهنگ غنی خود مزایای زیادی به ساکنین ارائه ‌می‌دهد. در این صفحه، ما لیستی از بهترین خانه‌ها و آپارتمان‌ها را برای افرادی که به دنبال خرید خانه در آنتالیا هستند، ارائه می‌دهیم.

ادامه مطلب

خرید ملک در آنتالیا

آنتالیا، آلانیا، کاش، کالکان و فتحیه در ساحل فیروزه‌ای ترکیه، مقاصد منحصر به فرد و محبوبی برای تعطیلات با کیلومترها ساحل شنی، هتل‌های مجلل، فرهنگ‌های متعدد و غذاهای خوشمزه در جنوب ترکیه هستند. محبوبیت آنتالیا به عنوان یک مقصد تعطیلات باعث شده است که روز‌به‌روز توسعه املاک جدید در منطقه آنتالیا بیشتر شود و سرمایه‌گذاران ترک و خارجی را جذب کند. شما می‌توانید در آنتالیا ویلاهای لوکس، آپارتمان‌های لوکس، پروژه‌های در حال‌ساخت و بسیاری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را بیابید. ما در وبسایت خود، پروژه‌‌های جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پیش‌ خرید آپارتمان در آنتالیا، زمین‌های آماده ساخت و همچنین خانه‌های دست دوم برای سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهیم. ما سعی داریم لیست متنوعی از املاک فروشی در آنتالیا را از نظر قیمت، اندازه و نوع ارائه دهیم. هدف ما این است که مطمئن شویم بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید و شما را در طول مسیر از انتخاب تا خرید خانه در آنتالیا همراهی خواهیم کرد.

استان و شهر آنتالیا!

جای تعجب نیست که شهری به زیبایی و جذابیت آنتالیا را بهشت ​​دریای مدیترانه بدانیم. آنتالیا مناظر متنوعی دارد که افراد زیادی را از سراسر جهان برای بازدید از طبیعت شگفت انگیز آن جذب می‌کند. مرکز استان آنتالیا که بزرگترین استان در منطقه مدیترانه ترکیه است، ‌شهر آنتالیا است. این استان از مناطق تاریخی و توریستی بسیاری تشکیل شده است که مقاصد محبوب تعطیلات زیادی مانند آلانیا، کمر، بلک، Kumluca، آکسو، کاش، کالکان، سریک، فینیکه و آنتالیا را در خود جای داده است.

چرا خارجی‌ها آنتالیا را به عنوان خانه دوم خود انتخاب می‌کنند؟

شهر آنتالیا برای چندین دهه میزبان بسیاری از جوامع خارجی مانند روس‌ها، ایرانی‌ها، عرب‌ها و بسیاری از مردم شمال اروپا است. دلایل زیادی برای محبوبیت آنتالیا بین خارجی‌ها وجود دارد. اولین و مهمترین دلیل، محیط دوستانه و دلپذیر شهر است که توسط مردم آنتالیا به نمایش گذاشته شده است. آب و هوای معتدل و آفتابی آن در طول سال باعث می‌شود که بسیاری از مردم اروپا و روسیه در این شهر ساکن شوند و از یخبندان شدید شمال فرار کنند.

Antalya City

سبک زندگی آسان و آرام در آنتالیا افراد زیادی را به فرار از شلوغی زندگی در شهرهای بزرگ‌تر جذب می‌کند. دلیل مهم دیگر این است که آنتالیا تقریباً در همه چیز به ویژه در خرید ملک در آنتالیا نسبت به سایر شهرهای نزدیک مقرون به‌صرفه‌تر است و مهم‌تر از همه طبیعت شگفت‌انگیز این شهر است.

به عنوان یک خریدار ملک در آنتالیا، انتظار دارید چه چیزی را در آنتالیا پیدا کنید؟

شهر آنتالیا یک گزینه عالی برای خریداران ملک و سرمایه‌گذاران است. این شهر تنوع زیادی از انواع ملک و خانه را برای خرید به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید آپارتمان در آنتالیا و یا خرید ویلا در آنتالیا هستید، تیم Turkey Expert همواره در کنار شماست.

Antalya Real Estate

املاک در آنتالیا مناسب با هر بودجه‌ای هستند. اگر بودجه محدودی دارید و در عین حال به دنبال خانه جدیدی در آنتالیا با امکانات و خدمات عالی هستید، کپز گزینه مناسبی برای شماست. در کپز مجتمع‌های مسکونی بسیاری با انواع آپارتمان برای فروش وجود دارد که از سیستم امنیتی 24 ساعته، سایر امکانات اجتماعی و قیمت‌های مقرون به صرفه برخوردار هستند.

اگر به دنبال خرید آپارتمان‌های لوکس نزدیک به دریا و در بافت قدیمی شهر هستید، محله لارا منطقه رویایی شماست. نزدیک به مرکز شهر است و استانداردهای زندگی بالایی دارد. ساحل لارا و همچنین محله‌های درجه یک آن فوق‌العاده است.

Antalya Real Estate

با این حال، برای خریدارانی که به دنبال مدرن‌ترین قسمت آنتالیا، توریستی‌ترین منطقه و پرطرفدارترین منطقه برای مهاجران هستند، کنیاآلتی بهشت ​​آنهاست!

این منطقه شگفت انگیزی است که میزبان بسیاری از هتل‌های پنج ستاره، سواحل شگفت انگیز، خط ساحلی فوق العاده و جذاب‌ترین پروژه‌های مسکونی آنتالیا است.

چیزی که به کنیالتی برتری می‌بخشد، نزدیک بودن آن به ساحل اصلی و مهم آنتالیا یعنی کنیالتی است. بسیاری از سرمایه‌گذاران املاک خرید آپارتمان در کنیالتی را ترجیح می‌دهند، زیرا قیمت‌های آن به سرعت در حال افزایش است و در حال توسعه سریع شهرنشینی است.

یک منطقه جدید در شهر آنتالیا که تقاضا برای خرید ملک در آن منطقه در حال افزایش است، Dosemealti است. این منطقه برای کسانی که به دنبال احساس حریم خصوصی بالا هستند و مایل به خرید ویلا در آنتالیا، خانه‌های مجلل و یا خانه‌های مستقل در آنتالیا هستند، بسیار مناسب است.

شهر آنتالیا در تمام محله‌های خود ویژگی‌های منحصر به فردی را به خریداران ملک ارائه می‌دهد.

آیا علاقه‌مند به خرید ملک در سایر شهرهای استان آنتالیا هستید؟

ما در Turkey Expert، در تمام شهر‌های استان آنتالیا خدمت‌رسانی داریم. ما شما را در خرید ملک در کمر، بلک، کاش، آلانیا و سایر شهرهای استان راهنمایی خواهیم کرد. همچنین، املاک تجاری و زمین نیز برای فروش در آنتالیا به شما ارائه می‌دهیم. برای مشاهده املاک در آنتالیا، لیست زیر را مشاهده نمایید:

خرید آپارتمان در آنتالیا

فروش به اتمام رسیده
این ویلاهای 4 خوابه نوساز در بلک آنتالیا واقع شده و دارای مبلمان توکار و استخر روباز اختصاصی هستند.
Belek, Antalya
280 m2 5
تاریخ تحویل آذر 1401
فروش به اتمام رسیده
با خرید این آپارتمان‌های 2 خوابه 120 متری داخل مجتمع مدرن با استخر و نگهبانی در کپز آنتالیا اقامت ترکیه را دریافت کنید.
Kepez, Antalya
120 m2 3
تاریخ تحویل آذر 1401
فروش به اتمام رسیده
آپارتمان‌های 1+1 و 1+22 با آشپزخانه و بالکن مجزا در کپز آنتالیا نزدیک به امکانات شهری و 7 کیلومتری دریا به فروش می‌رسند.
Kepez, Antalya
60-90 m2 2
فروش به اتمام رسیده
زمینی به مساحت 970 متر مربع در بلک آنتالیا، نزدیک به ویلا و خانه و 2.4 کیلومتری دریا و مناسب برای اجازه اقامت واقع شده است.
Belek, Antalya
970 m2