خرید ملک در استانبول Zeytinburnu در موقعیت مکانی مرکزی

Ref: 17865
WhatsApp
قیمت
1+1 67-94 m2 -
2+1111-135 m2 -
3+1201-204 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل May 2025
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 2 km
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
مجتمع چشمگیر در منطقه Zeytinburnu آپارتمان های مدرن و یک مرکز خرید در کلاس جهانی را در فاصله چند متری حمل و نقل عمومی ارائه می دهد.

این پروژه باشکوه در منطقه Zeytinburnu، در بخش اروپایی استانبول، تنها چند متر با مترو، تراموا و ایستگاه اتوبوس واقع شده و در زمینی به مساحت 14000 متر مربع ساخته شده است. این توسعه شامل دو ساختمان با ارتفاع 3 طبقه با 153 آپارتمان و 51 مغازه تجاری است. علاوه بر این، پلان آپارتمان ها بین 1+1 تا 1+3 با فضای نشیمن 67 تا 204 مترمربع متغیر خواهد بود.

خرید ملک در استانبول Zeytinburnu در موقعیت مکانی مرکزی 0

یک مرکز تجاری باز در داخل پروژه با 51 مغازه و برندهای بین‌المللی قرار دارد. بنابراین از درب ورودی خود ابتدا به مغازه‌هایی می‌رسید که می‌توانید بدون توجه به زمان و مسافت در آنجا خرید کنید. این اقامتگاه همچنین 850 متر با ایستگاه متروی مارمارای فاصله دارد که این منطقه را به بقیه استانبول متصل می‌کند.

ویژگی‌های مجتمع:

مناطق پیاده روی
سیستم های خانه هوشمند
پارکینگ سرپوشیده
مرکز خرید
رستوران
کافه
امنیت و نظارت تصویری

در داخل آپارتمان‌ها و در راهروها کمد لباس دارید. از هال به آشپزخانه و اتاق نشیمن می رسید. آشپزخانه‌های طراحی شیک به زیبایی با کابینت‌های درجه یک تکمیل شده‌اند و دارای میز کار بزرگ و فضای ذخیره‌سازی فراوان هستند و آشپزخانه‌ای ایده‌آل برای آشپزهای مشتاق به حساب می‌آیند. آپارتمان‌ها به خوبی عایق‌بندی شده‌اند و خانه‌های شما به دلیل پنجره‌های بزرگ نور روز زیادی دارند. آپارتمان‌های بزرگتر دارای اتاق خواب‌های اصلی با حمام مستر، مبلمان توکار و فضای کافی برای تخت های دو نفره هستند. حمام‌های زیبا دارای کابین دوش جادار با دستشویی و لوازم بهداشتی با کیفیت هستند.

خرید ملک در استانبول Zeytinburnu در موقعیت مکانی مرکزی 1
این خانه های هوشمند زیبا برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند. برای سوالات، لطفا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید؛ آنها خوشحال خواهند شد که کمک کنند.


محل:

منطقه Zeytinburnu به دلیل ارزش تاریخی، امکانات رفاهی یکپارچه، خدمات، مراکز خرید و ساحل که در 2 کیلومتری پروژه قرار دارد، محبوب است. از نظر سرمایه‌گذاری، به دلیل توسعه مداوم انجام شده توسط شهرداری استانبول، بازده سرمایه‌گذاری عالی را به همراه دارد.

علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها، مانند مدرسه ابتدایی Yedikule و دانشگاه بیرونی، خانه شما در نزدیکی مرکز Olivium Outlet و مراکز بهداشتی و بیمارستان‌هایی مانند Hal Sagligi Merkezi خواهد بود.

خرید ملک در استانبول Zeytinburnu در موقعیت مکانی مرکزی 2

ساحل: 2 کیلومتر
تراموا: 1 کیلومتر
مترو: 850 متر
ایستگاه اتوبوس: 300 متر
مدرسه: 3 کیلومتر
مرکز خرید: 4 کیلومتر
دانشگاه: 4 کیلومتر
بیمارستان: 3 کیلومتر
2 کیلومتر تا E-5
فرودگاه: 40 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید