فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول

Ref: 10330
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 300
تعداد اتاق 5+1
این ملک نفیس 300 متری در طبقه 3 دارای سونای خصوصی، اتاق‌های فوق العاده جادار در نزدیکی خط ساحلی و خیابان معروف بغداد است.

این آپارتمان بزرگ 5 خوابه و نفیس به طور کامل بازسازی شده است و با سونای خصوصی، اتاق‌های فوق العاده جادار و طراحی معماری زیبا، تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول 0

این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان 11 طبقه است که دارای پارکینگ سرپوشیده و روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و لابی مجلل است. ورودی اصلی ساختمان دارای دو درب جلویی، سقف نورگیر، پنجره‌های وسیعی است که نور را به خوبی وارد می‌کند، قسمت‌های نشیمن، گیاهان و یک لابی بزرگ با تزئینات متعدد، آینه‌های پنج ضلعی، نقاشی‌ها و یک میز آمفورا باغ مشترک اطراف ساختمان به خوبی مراقبت می‌شود و درختان از ساختمان محافظت می‌کنند و به صاحبان خانه اجازه می‌دهند احساس نزدیکی به طبیعت کنند.

فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول 1

این ملک طبقه سوم با مساحت 300 متر مربع دارای 2 حمام (یکی از آنها با سونای خصوصی)، وان، جکوزی، 60 متر مربع نشیمن احاطه شده با فضای سبز، بالکن 10 متر مربع، رختکن، شومینه و سیستم تهویه مطبوع است. از آنجایی که این تنها آپارتمان در طبقه سوم است، به چهار جهت ویو دارد.

راهروی آپارتمان دلباز است و نور را از آشپزخانه و اتاق نشیمن می‌گیرد و دارای یک کابینت توکار به ارتفاع دیوار است که به دلیل دیوارهای سفید استتار شده به نظر می‌رسد. کفپوش کاشی و سرامیک از راهرو شروع می‌شود و در آشپزخانه واقع در مقابل درب ورودی فولادی ادامه می‌یابد. آشپزخانه 21 متر مربعی مجهز، جادار و روشن است، کابینت‌های آشپزخانه خاکستری، میزهای سفید و کالاهای سفید برند Franke (ست 7 قسمتی)، از جمله مایکروویو، اجاق گاز، فر، هود، یخچال و ماشین ظرفشویی را در خود جای می‌دهد. همچنین، یک WC در اولین اتاق سمت چپ از راهرو درست در کنار کابینت وجود دارد.

فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول 2

حمام اصلی با کابینت آشپزخانه و طراحی کف دیواری کاملاً یکپارچه است. دارای سونا و دوش به سبک اتاق بخار درست در خارج از سونا، جایی که ترکیبی از سر دوش، از جمله دوش بالایی و سر دوش دستی را می‌بینید.

اگر از در ورودی به سمت راست هدایت شوید، اتاق نشیمن را می یابید که از طریق یک درب بزرگ به بالکن باز می شود. کف‌پوش‌های چوبی و شومینه گرما را منتقل می‌کنند و فضای آرامش‌بخشی را در فضای استراحت ایجاد می‌کنند که به احتمال زیاد مکان مورد علاقه شما در روزهای سرد زمستان است. در مقابل، بالکن مکانی مناسب برای تابستان ها برای استراحت و لذت بردن از طراوت بیرون است.

فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول 3

پنجره های دو جداره پی وی سی عایق کاملی را فراهم می‌کند و از خروج گرما جلوگیری می‌کند. پریزها مشکی هستند و نورافکن ها در سرتاسر آپارتمان استفاده می‌شود.

ساکنان آپارتمان که در فاصله چند قدمی خط ساحلی و خیابان بغداد در سمت آسیایی واقع شده اند، از این موقعیت مناسب لذت می‌برند و از دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی، مدارس، بازارها، بیمارستان ها و سایر امکانات شهری بهره مند خواهند شد.

فروش ویژه یک آپارتمان در Suadiye، محله ای زیبا در سمت آسیایی استانبول 4

ویژگی‌های قابل توجه

  • هیدروفور
  • مخزن آب
  • آسانسور
  • ژنراتور
  • تلویزیون کابلی
  • وای فای
  • ماهواره
  • امنیت 24 ساعته
  • درب‌های آمریکایی
  • عایق حرارتی و صوتی

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 29-03-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید