خرید ملک در استانبول شامل ویلای چند طبقه داخل یک مجتمع در بیکوز

Ref: 10510
WhatsApp
M2 500
تعداد اتاق 6+2
حیاط 800 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,400,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای 4 طبقه فضای نشیمن وسیع 500 متر مربعی را در هماهنگی کامل با باغ بزرگ در یکی از معتبرترین مناطق استانبول ارائه می‌دهد.

این ویلای زیبای 500 متری نیمه مستقل با 6 اتاق خواب در 4 طبقه در زمینی اختصاصی به مساحت 800 متر مربع، دارای 3 آشپزخانه با رنگ بندی های مختلف، جکوزی، بالکن، 2 اتاق نشیمن و تراس در سیته واقع در منطقه معتبر بیکوز در سمت آناتولی استانبول است.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای چند طبقه داخل یک مجتمع در بیکوز 0

این ویلای 4 طبقه سفید نمونه ای عالی از زندگی لوکس با طراحی ظریف و هماهنگ با باغ خصوصی آن است. طبقه همکف بر روی یک سکو مرتفع نیست و بنابراین، از طریق درهای پاسیو با تیرهای چوبی که از اتاق نشیمن اصلی به تراس باز منتهی می شود، دسترسی مستقیم به باغ دارد. ستون‌های بیرونی سبک معماری ویلا را بهبود می‌بخشد، چیدمان تراس را مشخص می‌کند و جذابیت بصری را برمی‌انگیزد.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای چند طبقه داخل یک مجتمع در بیکوز 1

با ورود به ویلا، متوجه حس شادابی ایجاد شده توسط دیوارهای کاملا سفید می‌شوید که فضای داخلی را بزرگتر و روشن تر نشان می‌دهد. کفپوش‌ای چوبی سخت و کاشی‌های سرامیکی به عنوان مواد اصلی کفپوش مورد استفاده در سرتاسر ویلا بسته به عملکرد اتاق‌ها تغییر می‌کنند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای چند طبقه داخل یک مجتمع در بیکوز 2

آشپزخانه اصلی U شکل کاربردی است و فضای کافی را در کابینت‌های بژ برای نگهداری وسایل آشپزخانه فراهم می‌کند. دومی بسیار کوچکتر است و دارای طرح رنگ سفید-مشکی است. این دو آشپزخانه به باغ نیز دسترسی دارند و حمام کاملاً سفید دارای جکوزی و روشویی دو نفره است که آن را برای خانواده‌های بزرگتر عالی می‌کند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای چند طبقه داخل یک مجتمع در بیکوز 3

اتاق زیر شیروانی جادار است و دارای آشپزخانه مینیمال با کابینت‌های سبز رنگارنگ و میز بار است. سقف شیبدار حس آرامش و گرما را ایجاد می‌کند. بنابراین، مانند یک خانه جداگانه با بالکن احساس می‌شود. بالکن محصور دارای سقف شیشه‌ای مثلثی است که نور طبیعی فراوانی را دریافت می‌کند و بالکن را به مکانی عالی برای تماشای آسمان در شب تبدیل می‌کند.

با در نظر گرفتن همه این ویژگی‌ها، این ویلای بزرگ 6 خوابه مکانی عالی برای زندگی برای دوستداران طبیعتی است که به دنبال یک زندگی آرام هستند.

This property was published on 17-11-1400.
It was last updated on 13-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید