خرید آپارتمان در استانبول، قسمت آسیایی، در یک مجتمع با رستوران، مغازه و خدمات

Ref: 11135
WhatsApp
قیمت
1+1 66 m2
2+191-137 m2 -
3+1130-146 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
20 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این پروژه بزرگ که تحت حمایت دولت می‌باشد، در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته و شامل انواع آپارتمان، فروشگاه و امکانات عمومی است.

این مجتمع مسکونی باشکوه، تحت ضمانت دولت است و در Pendik، قسمت آسیایی استانبول واقع شده که شامل 10 بلوک با 884 واحد آپارتمان می‌باشد و در زمینی به مساحت 42000 مترمربع ساخته شده و شامل آپارتمان هایی با اندازه های مختلف، امکانات عمومی، دفتر کار و فروشگاه می‌باشد. دفاتر کار، فروشگاه‌ها و واحدهای مسکونی در ساختمان‌های جداگانه‌ای قرار گرفته‌اند تا کاربری هر ساختمان مشخص باشد. همچنین، هر بلوک با معماری منحصربه فرد خود، طوری طراحی شده تا مقابل بلوکهای دیگر را مسدود نکرده و تمام بلوکها، ویوی زیبایی از جزیره داشته باشند. این پروژه در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و به وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و تنها 3 کیلومتر تا ایستگاه Marmaray و 5 کیلومتر تا ایستگاه مترو فاصله دارد.

خرید آپارتمان در استانبول، قسمت آسیایی، در یک مجتمع با رستوران، مغازه و خدمات 0

سازندگان در هنگام طراحی این پروژه نیازهای اجتماعی ساکنان را در اولویت قرار داده و تلاش کرده‌اند تا تاثیر این پروژه را بر طبیعت به حداقل برسانند. بر این اساس، از فناوری‌های کارآمدی از جمله سیستم استفاده مجدد از آب تصفیه برای آبیاری گیاهان، سیستم جداسازی زباله و چراغ‌های خورشیدی در این پروژه استفاده شده است. و برای ارتقای سلامت جسمی و روحی، 76 درصد از کل زمین به امکانات عمومی و فضای سبز اختصاص داده شده است. امکانات اجتماعی شامل استخر سرپوشیده و روباز، مسیر پیاده روی، سالن بدنسازی، مهدکودک، سونا و زمین بازی کودکان می‌باشد. مسیرهای پیاده‌روی ساکنین را برای انجام فعالیت‌ بدنی ترغیب می‌کنند و فروشگاه‌ها و سایر امکانات اجتماعی موجود در این پروژه، به افراد این انگیزه را می‌دهند که زمان بیشتری را در فضای باز سپری کنند.

خرید آپارتمان در استانبول، قسمت آسیایی، در یک مجتمع با رستوران، مغازه و خدمات 1

اندازه آپارتمان ها از واحدهای جمع و جور 1  خوابه  گرفته تا واحدهای  2 خوابه و 3 خوابه که جادارتر هستند و بالکن، تراس و باغچه دارند. ساکنین این امکان را دارند که بر طبق علاقه‌مندی خود، آپارتمان موردنظرشان را انتخاب کنند. مثلا در صورت علاقه به پرورش گیاهان، می‌توانند واحدی را انتخاب کنند که تراس یا بالکن بزرگتری دارد. متراژ این آپارتمان‌ها بین 66 مترمربع تا 146 مترمربع می‌باشد. آشپزخانه‌ی آپارتمان های 3 خوابه، از نوع بسته و آشپزخانه سایر واحدها، اوپن می‌باشد. این خانه‌ها هوشمند هستند و می‌توان آنها را به راحتی به وسیله‌ی یک اپلیکیشن موبایل کنترل کرد تا از هرگونه آسیب در اثر خرابی آب، برق و سیستم گرمایش جلوگیری کرد.

خرید آپارتمان در استانبول، قسمت آسیایی، در یک مجتمع با رستوران، مغازه و خدمات 2

فاصله ها: 

فرودگاه سابیها: 12 کیلومتر

بندر پندیک: 9 کیلومتر

ساحل پندیک: 9 کیلومتر

ساحل توزلا: 6 کیلومتر

ایستگاه مارمارای: 3 کیلومتر

ایستگاه مترو: 5 کیلومتر

نزدیک به مراکز خرید، بیمارستانها و مدارس

 

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید