خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی با مغازه‌ و رستوران‌ در Duzce

Ref: 10958
WhatsApp
قیمت
1+1 58-64 m2
2+1159 m2
مغازه129-418 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی متشکل از کافه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و اقامتگاه‌هایی است که در زمینی به مساحت 6100 متر مربع در یک موقعیت مرکزی توسعه یافته است.

این پروژه با کاربری مختلط در یک مکان عالی درست در سراسر Teknopark در قلب Duzce ساخته شده است. متشکل از آپارتمان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای مصارف مختلف، از جمله خرده فروشی‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها قرار است پیوندی محکم بین آپارتمان‌های مسکونی و یک مرکز خرید ایجاد کند.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی با مغازه‌ و رستوران‌ در Duzce 0

این پروژه دارای دو بلوک مجزا است که در یک سیته 6100 متر مربعی توسعه یافته است. بلوک‌ها در اطراف زمین قرار گرفته‌اند و فضای کافی برای خیابان‌های درون مجتمع ایجاد می‌کنند.

این پروژه با خیابان‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های خاص خود، به تنهایی مانند یک شهر عمل می‌کند. استخرهای زینتی، پله برقی‌ها، طراحی محوطه  و مکان‌های استراحت، محیطی دلپذیر را ایجاد کرده و ساختمان‌ها را به هم گره می‌زند. کافه‌ها و رستوران‌ها در یک ساختمان دایره‌ای شکل برای بهینه‌سازی استفاده از فضا واقع شده‌اند و نما که با پانل‌های شیشه‌ای در هم آمیخته است، استفاده از نور روز را به حداکثر می‌رساند. همچنین، به لطف تراس‌های بزرگ، کافه‌ها و رستوران‌ها، در گفتگوی آزاد با محیط اطراف بنشینید و به شما این امکان را می‌دهد که از مناظر خیابان‌ها و مردمی که آرام قدم می‌زنند لذت ببرید.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی با مغازه‌ و رستوران‌ در Duzce 1

کمی جلوتر، انواع آپارتمان با طراحی مدرن شامل آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه به مساحت‌های 80 و 160 متر مربع است. طراحی آن‌ها به حداکثر رساندن متراژ مربع و ایجاد فضاهای زندگی صمیمی کمک می‌کند. پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوانی به داخل وارد شود. آشپزخانه‌ها به کابینت آشپزخانه و لوازم خانگی مجهز هستند، در حالی که حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت و کابین دوش هستند. بعلاوه، با خانه هوشمند و سیستم گرمایش از کف، زندگی با کیفیت بالایی را تضمین خواهید کرد.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی با مغازه‌ و رستوران‌ در Duzce 2

این آپارتمان‌ها نیز واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه هستند، شما می‌توانید چند ملک در این مجموعه داشته باشید که ارزش کل آنها تا 400.000 دلار برسد.

فاصله‌ها

دانشگاه: 500 متر
ایستگاه اتوبوس: 10 متر
بیمارستان: 700 متر

توضیحات بیشتر

پارکینگ زیرزمینی
ژنراتور
عایق حرارتی
هیدروفور
درب‌های فولادی
آیفون تصویری

This property was published on 31-01-1401.
It was last updated on 04-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید