آپارتمان‌ها و ویلاهای منحصر به فرد در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در موقعیت مرکزی

Ref: 10962
WhatsApp
قیمت
3+1226-248 m2 -
5+1238-386 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2023
48 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌ها و ویلاهای دوبلکس با تراس‌ها و باغ‌های بزرگ، سبک زندگی با کیفیتی را در مرکز دوزچه، نزدیک استانبول ارائه می‌دهند.

این مجتمع مسکونی لوکس در محله یاهیالار دوزچه واقع شده است و به لطف امکانات اجتماعی گنجانده شده و زمین‌های بازی کودکان، زندگی اجتماعی باکیفیتی را ارائه می‌دهد. موقعیت مرکزی مجموعه در نزدیکی مراکز خرید، بیمارستان‌ها، بزرگراه‌ها و پارک‌های سبز، شبکه اینترنتی توسعه یافته‌ای را ایجاد می‌کند که زندگی شهری و امکانات رفاهی را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین سیستم امنیتی و پارکینگ‌های زیرزمینی داخل مجموعه، زندگی راحت و با آرامش را برای ساکنین تضمین می‌کند.

آپارتمان‌ها و ویلاهای منحصر به فرد در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در موقعیت مرکزی 0

این پروژه جمع و جور شامل ویلاهای چند سطحی و آپارتمان‌های دوبلکس با تراس‌ها و باغ‌های بزرگ است که اتصال طبیعت و زندگی در فضای باز را تضمین می‌کند، که توسط پنجره‌های وسیع پشتیبانی می‌شود. سقف‌های مسطح و کنسول‌ها ظاهری مدرن و مینیمالیستی می‌سازد و به سازه‌های بتن کمک می‌کنند تا با محیط اطراف ترکیب شوند.

انواع مسکن شامل آپارتمان‌های دوبلکس 1+3 (باغ) و ویلاهای خصوصی 1+5 و 2+5 است که متراژ آنها از 226 تا 385 متر مربع است. چیدمان‌های جادار به تهویه طبیعی بهتر و توزیع فضا کمک می‌کند. آشپزخانه‌ها برای ارائه آشپزی به عنوان یک تجربه خصوصی مجزا هستند و به خوبی با کابینت آشپزخانه مدرن و لوازم الکترونیکی مجهز هستند. حمام‌ها دارای کابین‌های دوش هستند، در حالی که قفسه‌های فرو رفته در دیوارها استفاده کارآمد از فضا را به حداکثر می‌رساند. همچنین اتاق‌های لباس و لباس‌شویی برای ایجاد حس نظم در خانه هستند.

آپارتمان‌ها و ویلاهای منحصر به فرد در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در موقعیت مرکزی 1

برای روشنایی، واحدهای مسکونی از نور روز در حداکثر سطح از طریق پنجره‌های بزرگ بهره می‌برند که نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد. ثانیاً، هالوژن‌ها و نورپردازی تاکیدی به طور گسترده در سراسر خانه‌ها استفاده می‌شود تا درخشندگی بیشتری به ارمغان بیاورد. جدای از این موارد، نمای کلی آپارتمان‌ها از فرم‌های هندسی مختلف در کنار یک طرح رنگی خنثی تشکیل شده است تا بر شخصیت مدرن آنها تأکید کند و ظاهری جاودانه ایجاد کند.

This property was published on 31-01-1401.
It was last updated on 04-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید