خرید آپارتمان در استانبول با چشم انداز دریا و دریاچه و سیستم خانه هوشمند در Bahçesehir

Ref: 15124
WhatsApp
قیمت
2+1107-109 m2 -
3+1133-150 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان‌های جدید با امکانات در نزدیکی کانال استانبول برای تکمیل پرونده اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند.

آپارتمان‌های هوشمند 1+2 و 1+3 واقع در باهچه‌شهر استانبول، بخشی از یک پروژه ترکیبی با معماری زیبا، فروشگاه‌ها و امکانات اجتماعی را تشکیل می‌دهند. این املاک مدرن در یک مکان مرکزی در نزدیکی فرودگاه استانبول، مراکز خرید، پارک‌ها و بزرگراه TEM قرار دارند و دارای مناظر وسیع دریا، دریاچه Kucukcekmece و کانال استانبول هستند.

خرید آپارتمان در استانبول با چشم انداز دریا و دریاچه و سیستم خانه هوشمند در Bahçesehir 0

این پروژه در زمینی به مساحت 3300 مترمربع توسعه یافته و بر روی سکویی با 12 مغازه ساخته شده است که امکان ویوی بهتر در طبقات بالایی را فراهم می‌کند و در مجموع 78 آپارتمان بین 107 تا 150 متر مربع را در خود جای می‌دهند. یک منطقه سبز به مساحت 1100 متر مربع با یک استخر تزئینی در پروژه ادغام شده است. از دیگر امکانات اجتماعی می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و زمین بازی کودکان اشاره کرد که محیطی مناسب برای اوقات فراقت را فراهم می کند.

این املاک مطابق با استانداردهای مدرن طراحی شده‌اند و نور خورشید از طریق پنجره‌های گسترده به داخل هدایت می‌شود و در عین حال مناظر زیبایی را ارائه می‌کنند که فضای باز را به داخل می‌آورد. در داخل، آشپزخانه‌ها و حمام‌ها با مبلمان داخلی تجهیز شده‌اند و علاوه بر این، یک سیستم خانه هوشمند امنیت خانه را به حداکثر می‌رساند و شما را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های خانگی را با تلفن خود مدیریت کنید.

خرید آپارتمان در استانبول با چشم انداز دریا و دریاچه و سیستم خانه هوشمند در Bahçesehir 1
در نزدیکی پروژه، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی را نیز می‌بینید، بنابراین از دسترسی راحت به امکانات شهری لذت می‌برید. همچنین، به لطف نزدیک بودن به کانال استانبول ، این پروژه بازده سرمایه گذاری بالایی را در آینده تضمین می‌کند.

اسناد مالکیت آماده است و املاک برای افزودن به مجموعه املاک اخذ شهروندی ترکیه مناسب است. زمانی که مبلغ سرمایه‌گذاری شما به 400000 دلار رسید، واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه خواهید بود.

خرید آپارتمان در استانبول با چشم انداز دریا و دریاچه و سیستم خانه هوشمند در Bahçesehir 2

این پروژه قرار است در دسامبر 2023 تحویل شود. برای پرداخت نقدی 20٪ تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین طرح پرداخت شامل 50 درصد پیش پرداخت و اقساط 12 ماهه تا پایان ساخت ارائه می‌شود.

فاصله‌ها

20 دقیقه تا فرودگاه جدید استانبول
5 دقیقه تا بزرگراه TEM
10 دقیقه تا مرکز خرید استانبول
در نزدیکی پارک های Bahcesehir Golet و Selale

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید