خرید اقساطی ویلاهای مجلل تریپلکس با منظره دریا در Buyukcekmece استانبول

Ref: 10580
WhatsApp
قیمت
5+1380-700 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
30 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلاهای نیمه مجزا و زیبا دارای باغ خصوصی، استخر و پارکینگ در منطقه‌ای آرام و دور از شلوغی شهر هستند.

ویلاهای چند طبقه با سلیقه طراحی شده در یک مجموعه ویلایی در Buyukcekmece در سمت اروپایی استانبول، در منطقه‌ای آرام و با محیط طبیعی، هوای تازه و دریا واقع شده اند. بنابراین، برای افرادی که به دنبال یک سبک زندگی مستقل هستند ایده آل است.

خرید اقساطی ویلاهای مجلل تریپلکس با منظره دریا در Buyukcekmece استانبول 0

ویلاهای بزرگ 3 طبقه با فضای نشیمن 379 متر مربع دارای 3 بالکن، آشپزخانه مجزا، 92 متر مربع تراس بزرگ با منظره دریا، 5 اتاق خواب (همه مستر)، 2 اتاق نشیمن، باغ خصوصی 240 متر مربع، استخر اختصاصی و یک پارکینگ با ظرفیت 2 ماشین است.

در نگاه اول به ویلاها، چیزی که توجه را به خود جلب می‌کند، سطح بیرونی دیوارهای بتنی است که با عناصر چوبی نرم شده است که ظاهر طبیعی تری را به ویلاها نسبت می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا به طور طبیعی با محیط اطراف ترکیب شوند.

دومین ویژگی قابل توجه پنجره‌های کف تا سقف است که ویلا را مطبوع و روشن نگه می‌دارد. این پنجره‌های بزرگ به طور یکپارچه فضای داخلی را با فضای بیرونی ترکیب می‌کنند. آلاچیق‌های چوبی در تراس در طبقه بالا منظره دریا را ارائه می‌دهد.

خرید اقساطی ویلاهای مجلل تریپلکس با منظره دریا در Buyukcekmece استانبول 1

هنگامی که وارد می‌شوید، متوجه می‌شوید که طراحی ظریف بیرونی به یک فضای داخلی زیبا و چشم نواز تبدیل می‌شود. کف‌پوش‌های مرمری براق با کیفیت بالا از ورودی شروع می‌شوند و در سرتاسر آپارتمان ادامه می‌یابند، گاهی اوقات جای خود را با کف‌پوش‌های چوبی عوض می‌کنند. کفپوش مرمر کمک می‌کند تا نور به خوبی پخش شود و اجازه می‌دهد تا از روی زمین منعکس شود. شما همچنین با استفاده گسترده از سنگ مرمر در قاب درها و پشتی آشپزخانه مواجه می‌شوید که به زیبایی با سایر مناطق هماهنگ می‌شود.

ستون مدرن مربعی با طراحی فلوت با زیبایی باستانی جاودانه خود ایستاده است و کاملاً با چیدمان اتاق نشیمن ترکیب می شود و معماری باستان و مدرن را در سبک معماری جدید ترکیب می‌کند. اتاق‌های سقف بلند به احساس جادار بودن کمک می‌کنند و با درها و پنجره‌های بزرگ مطابقت دارند. چراغ‌های آویز بزرگ و لوسترهای کریستالی نیز در ویلاها نصب شده‌اند.

خرید اقساطی ویلاهای مجلل تریپلکس با منظره دریا در Buyukcekmece استانبول 2

آشپزخانه ها جادار، ظریف، ساده و مجهز به کابینت هستند. حمام ها دارای طرح های رنگی مختلف هستند. یکی بیشتر به سمت مشکی است، در حالی که دیگری دارای کاشی های مرمری سفید، رگه های ملایم و رنگ های طلایی روی وسایل است. در هر دو نسخه، حمام ها دارای دوش های شیشه ای و لوازم بهداشتی دیواری (سیاه یا سفید) هستند که کف را جادار و مرتب نگه می دارند.

باغی که به خوبی مراقبت می شود، برای استراحت پس از یک روز طولانی طولانی بسیار مناسب است. عرشه چوبی تا حدی در سایه در سطح باغ قرار گرفته است و آن را به مکانی عالی برای خنک شدن در کنار منظره استخر تبدیل می کند.

با در نظر گرفتن تمام این جزئیات، این ویلاهای تریپلکس واحدهای مسکونی مناسبی برای خانواده ها به دور از زندگی شلوغ شهری است که به ساکنان اجازه می دهد از طبیعت و آرامش لذت ببرند. علاوه بر این، Buyukcekmece در میان سرمایه گذاران مورد علاقه است زیرا از نظر سرمایه گذاری و مسکن منطقه بسیار امیدوار کننده ای است.

خرید اقساطی ویلاهای مجلل تریپلکس با منظره دریا در Buyukcekmece استانبول 3

تاریخ تحویل پروژه 2024 است و برنامه های اقساطی از قبل برای این ویلاهای Buyukcekmece در دسترس است که شامل 35 درصد پیش پرداخت و اقساط 30 ماهه می‌شود.

توضیحات بیشتر

گرمایش از کف
اتمام درجه یک A+
امنیت و حفاظت 24 ساعته

فاصله‌ها

1 کیلومتر از بزرگراه E-5
1.3 کیلومتر از ساحل دریا
فاصله تا نزدیکترین مسجد و مرکز خرید 2 دقیقه
مدارس برای تمام سطوح


It was last updated on 27-10-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید