ویلای شگفت انگیز با استخر خصوصی و منظره خیره کننده دریا در بیلیک دوزو استانبول

Ref: 10287
WhatsApp
M2 185
تعداد اتاق 5+3
حیاط 1986 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,950,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای بزرگ در زمینی به مساحت 1986 متر مربع با 5 اتاق خواب، 3 اتاق نشیمن، استخر و منظره دریای آزاد واقع شده است.

این ویلای شگفت انگیز 5 خوابه با 3 اتاق نشیمن در زمینی به مساحت 1986 متر مربع با استخر شنا و باغ خصوصی در بیلیک دوزو در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. اطراف آن را فضای سرسبز احاطه کرده است.

ویلای شگفت انگیز با استخر خصوصی و منظره خیره کننده دریا در بیلیک دوزو استانبول 0

هنگامی که به خلوت ویلا قدم می‌گذارید، سبزه‌های زیبا و درختان باغ از شما استقبال می‌کند. استخر در یک سطح پایین‌تر در پشت قرار دارد. همه بالکن‌ها در هر طبقه به طور استراتژیک در یک خط عمودی قرار گرفته‌اند تا مشرف به استخر و منظره دریا باشند و در عین حال یکپارچگی بصری در طراحی بیرونی ویلا ایجاد کنند. این بالکن‌ها به عنوان پورتال بین فضاهای داخلی و خارجی عمل می‌کنند و امکان اتصالات را فراهم می‌کنند. ستون‌ها به عنوان سازه‌های نگهدارنده نیز ارزش کلاسیک بودن را اضافه می‌کنند. دیوارهای بیرونی ویلا روکش‌دار هستند.

ویلای شگفت انگیز با استخر خصوصی و منظره خیره کننده دریا در بیلیک دوزو استانبول 1

8 اتاق در 4 طبقه، از جمله طبقه زیرزمین، توزیع شده‌اند و مساحت 185 متر مربع را ارائه می‌دهند. اگرچه ویلا در بیرون مدرن است، اما فضای داخلی حسی از تاریخ و ظاهری زنده را با درج‌های چوبی که دیوارها، به‌ویژه اطراف راه پله‌ها را مستعمره می‌کند، می‌دهد. پله‌های منحنی به دلیل وجود پنجره‌ها،  نور طبیعی فراوانی به پله‌ها می‌دهند. چارچوب‌های چوبی درها و پنجره‌ها حس گرما را القا می‌کنند که با پارکت لمینت با رنگ روشن تکمیل می‌شود.

ویلای شگفت انگیز با استخر خصوصی و منظره خیره کننده دریا در بیلیک دوزو استانبول 2

طبقه همکف دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، آشپزخانه، یک اتاق خواب با حمام اختصاصی، یک WC مهمان و یک ایوان است. درب بین اتاق نشیمن و آشپزخانه دسترسی بصری و شنیداری را در عین حفظ حریم خصوصی فراهم می‌کند. آشپزخانه U شکل با پالت رنگ خنثی دارای کابینت‌های چوبی است که با رنگ‌های رنگارنگ خاکی ترکیب شده و با تم کلی ویلا همخوانی دارد. دو پنجره نور خوبی را به آشپزخانه می‌رسانند که توسط چراغ‌های سقفی فرورفته پشتیبانی می‌شود که فضای تاثیرگذاری در فضا ایجاد می‌کند. حمام دارای یک وان با دوش و یک محفظه شیشه‌ای است.

ویلای شگفت انگیز با استخر خصوصی و منظره خیره کننده دریا در بیلیک دوزو استانبول 3

طبقه دوم دارای یک اتاق نشیمن، 4 اتاق خواب با سقف بلند، با رختکن و حمام اختصاصی، آشپزخانه و بالکن است. طبقه بالا دارای اتاق استراحت دیگری با شومینه، تراس و بار خانگی است، در حالی که طبقه زیرزمین فضایی برای اوقات فراغت با سونا و حمام است. همچنین مناطق کاربردی با کاربری‌های مختلف مانند آشپزخانه دیگر، پارکینگ سرپوشیده و انبار را ارائه می‌دهد. هر طبقه احساس خودکفایی می‌کند و فرصتی عالی برای اعضای خانواده فراهم می‌کند تا حریم خصوصی خود را حتی در همان خانه داشته باشند.

علاوه بر این، کمی دورتر از ویلا، فضای نشیمن دیگری به مساحت 45 متر مربع قرار دارد که می‌توان از آن برای چندین منظور استفاده کرد. پارکینگ‌های داخلی با ظرفیت 2 خودرو و پارکینگ‌های روباز با ظرفیت 4 خودرو، آن را برای خانواده‌های پرجمعیت یا کسانی که عاشق میزبانی از مهمانان هستند، ایده‌آل کرده است.

This property was published on 19-01-1401.
It was last updated on 10-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید