ویلاهایی با طراحی مدرن در یک مجموعه بزرگ که با فضای سبز احاطه شده است

Ref: 10964
WhatsApp
قیمت
2+1124-219 m2 -
3+1200-294 m2 -
4+1190-282 m2 -
مغازه74-177 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2023
36 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی شامل ویلاهایی با سبک معاصر، مغازه‌ها و بسیاری از امکانات اجتماعی در دوزچه، نزدیک استانبول است.

این مجموعه ویلایی در مقیاس بزرگ که در زمینی به مساحت 22.158 متر مربع توسعه یافته است، به عنوان یکی از معتبرترین پروژه‌ها در محله سیرالیک دوزچه مطرح شده است. ویلاهایی که واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند، ارزش سرمایه گذاری بالایی دارند.

ویلاهایی با طراحی مدرن در یک مجموعه بزرگ که با فضای سبز احاطه شده است 0

این پروژه از 77 واحد مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و امکانات اجتماعی تشکیل شده است. ویژگی‌های کلیدی آن شامل خدمات امنیتی، زیرساخت اینترنت فیبری، ویژگی‌های عایق پیشرفته، و پارکینگ‌های سرپوشیده و بیرونی است که فقط برای ساکنین اختصاص داده شده است. انتظار می‌رود فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این مجموعه از نظر عملی متفاوت باشند، از جمله آتلیه‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، استودیوهای ضبط و غیره. و امکانات اجتماعی شامل استخر روباز، بیلیارد، مرکز تناسب اندام، زمین‌های بازی کودکان و اتاق سرگرمی است. مسیرهای پیاده‌روی و مسیرهای دوچرخه‌سواری، تحرک و فعالیت‌های عابران پیاده را در داخل مجموعه تشویق می‌کنند و یک سبک زندگی اجتماعی و سالم را ترویج می‌کنند.

ویلاهایی با طراحی مدرن در یک مجموعه بزرگ که با فضای سبز احاطه شده است 1

این مجموعه شامل دو نوع ویلا دوبلکس و تریپلکس می‌باشد که از 1+2 تا 1+4 و 4+2 را شامل می‌شود. این مجموعه دارای معماری مدرن است.

سقف و دیوارهای جانبی از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب و باران محافظت می‌کنند و دسترسی بصری همسایگان را قطع می‌کنند و در عین حال حفظ حریم خصوصی را تضمین می‌کنند. به لطف پنجره‌های قدی، بالکن‌ها و تراس‌ها، ویلاها به فضای باز متصل می‌شوند و باغ و محیط اطراف ارتباط برقرار می‌کنند. تری پلکس‌ها با تراس در طبقه بالا از مناظر عالی لذت می‌برند.

ویلاهایی با طراحی مدرن در یک مجموعه بزرگ که با فضای سبز احاطه شده است 2

در داخل ویلاها، فضایی دلپذیر و جادار و مجهز به رختکن، آیفون تصویری و کابینت آشپزخانه مدرن دارند. حمام‌ها دارای روشویی، کابین‌های دوش‌ هستند. ویژگی‌های مدرن با سلیقه شما توسط طراحی‌های با رنگ خنثی هستند تا محیطی آرام‌بخش ایجاد کنند. همچنین، آشپزخانه‌ها مجزا هستند تا آشپزی را به عنوان یک تجربه خصوصی ارائه دهند.

فاصله‌ها

مراکز درمانی: 15-20 دقیقه
نزدیک مدارس

This property was published on 02-01-1401.
It was last updated on 04-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید