خرید ویلا به سبک خانه ییلاقی در Urla ازمیر با استخر اختصاصی

Ref: 11553
WhatsApp
M2 250
تعداد اتاق 4+1
حیاط 500 m2
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
املاک جدید در ازمیر، منطقه Urla با موقعیت مکانی عالی برای افرادی که ترجیح می‌دهند در مکانی آرام زندگی کنند و به شهر نیز دسترسی آسان داشته باشند.

این ویلا با استخر اختصاصی و باغ در Urla ازمیر واقع شده و مکانی راحت و دنج برای زندگی محسوب می‌شود. این ملک دارای 500 متر مربع باغ اختصاصی است. در تابستان می‌توانید از باغ و استخر لذت ببرید و در زمستان نیز این امکان وجود دارد که در قسمت محوطه باغ زمستانی، نهایت استفاده را از این ویلای زیبا ببرید. زیربنای این ویلا 250 مترمربع است و دارای یک اتاق نشیمن، 4 اتاق خواب، 3 حمام، و یک زیرزمین است. این ویلا  طراحی مدرنی دارد که حس مثبت فضای سرسبز اطراف، آن را به ملکی جذاب در ازمیر تبدیل کرده است.

خرید ویلا به سبک خانه ییلاقی در Urla ازمیر با استخر اختصاصی 0

منطقه Urla ازمیر از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و به مرکز شهر ازمیر نزدیک است. همچنین، در مکانی آرام و با حال و هوای حومه شهر و نزدیک دریا قرار گرفته که مکان‌های جالبی از جمله چند جزیره کوچک اطراف آن را احاطه کرده‌ است. افرادی که به تغذیه ارگانیک اهمیت می دهند، می‌توانند به راحتی مواد خوراکی مورد نیاز خود را خریدادری کنند زیرا این ملک به فروشگاه‌های ارگانیک و سنتی نزدیک است.

این ویلای دوبلکس 4 خوابه دارای پارکینگ نیز هست. در این مجموعه، 5 ویلا وجود دارد که آن را به محیطی آرام و در عین حال دوستانه برای ساکنین تبدیل کرده است. همچنین، این ملک برای اخذ شهروندی ترکیه گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

خرید ویلا به سبک خانه ییلاقی در Urla ازمیر با استخر اختصاصی 1

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ملک هستید، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید