خرید ملک در استانبول در مجتمعی با واحدهای تجاری، استخر و اسپا در قاضی عثمان پاشا

Ref: 11495
WhatsApp
قیمت
2+1114-118 m2 -
3+1139 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی در استانبول شامل 796 آپارتمان، 13 مغازه و امکانات است که در نزدیکی بزرگراه ها، مراکز خرید، مدارس و بیمارستان‌ها واقع شده است.

این پروژه عمرانی بزرگ در منطقه قاضی عثمان پاشا استابول قرار گرفته و نزدیک به وسایل نقلیه عمومی، بزرگراه‌های TEM و E-5 ، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، مدارس بین المللی و بیمارستا‌ن‌ها واقع شده است. در زمینی به مساحت 47000 مترمربع توسعه یافته و شامل 796 واحد آپارتمان و 13 مغازه تجاری است. همچنین، زمینی به مساحت 15000 مترمربع به فضای سبز و امکانات عمومی اختصاص داده شده است.

خرید ملک در استانبول در مجتمعی با واحدهای تجاری، استخر و اسپا در قاضی عثمان پاشا 0

امکانات عمومی این پروژه شامل زمین بسکتبال، زمین بازی، مسیر پیاده روی، استخرهای تزئینی، استخرسرپوشیده، حمام فنلاندی، حمام ترکی و سونا است. مسیرهای پیاده‌روی افراد را به انجام فعالیت‌ فیزیکی تشویق کرده و سایر امکانات این مجموعه انگیزه‌ی ساکنین را به حفظ آرامش جسمی و روحی بالا می‌برند. دو طبقه اول این پروژه به مغازه‌ها اختصاص داده شده است و واحدهای مسکونی در طبقات بالایی قرار دارند.

خرید ملک در استانبول در مجتمعی با واحدهای تجاری، استخر و اسپا در قاضی عثمان پاشا 1

این آپارتمان‌ها آماده تحویل بوده و مناسب برای اخذ شهروندی ترکیه هستند.  انواع واحدهای 2 خوابه و 3 خوابه با متراژ 114 مترمربع تا 139 مترمربع به فروش می‌رسند. طراحی داخلی آپارتمان‌ها ساده و مدرن است و دیوارها به رنگ سفید نقاشی شده تا فضای داخلی را دلباز و بزرگ‌ جلوه دهد. هر آپارتمان 2 بالکن به مساحت 3-4 مترمربع دارد. در تمام واحدها کولر نصب شده و آشپزخانه از نوع بسته و مجهز به کابینت مرغوب است. آشپزخانه‌ از یکی از بالکن‌‌ها به اتاق‌ نشیمن راه دارد. اتاق‌خواب‌های اصلی نیز رو به بالکن دوم باز می‌شوند. طبقات بالایی نیز ویوی زیبایی از شهر استانبول در پیش رو دارند.

خرید ملک در استانبول در مجتمعی با واحدهای تجاری، استخر و اسپا در قاضی عثمان پاشا 2

جزئیات مهم:

سند آماده تحویل 

واجد شرایط شهروندی ترکیه

آپارتمانها آماده تحویل 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید خانه در استانبول، لطفا با ما تماس بگیرید. 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید