خرید خانه در استانبول منطقه آرناووتکوی با 10 اتاق خواب

Ref: 15280
WhatsApp
M2 1100
تعداد اتاق 10+2
حیاط 2400 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $3,250,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
عمارت مجلل 1100 متر مربعی در آرناووتکوی استانبول دارای امکانات استثنایی از جمله استخرهای سرپوشیده و روباز، حمام ترکی و جکوزی است.

این عمارت مجلل تجربه‌ بی‌نظیری از زندگی در Arnautkoy، استانبول را ارائه می‌دهد که بخشی از یک مجتمع را تشکیل می‌دهد. دارای حمام ترکی، جکوزی، استخرهای سرپوشیده و روباز و یک باغ بزرگ با چشم‌اندازهای فوق‌العاده است.

خرید خانه در استانبول منطقه آرناووتکوی با 10 اتاق خواب 0
این عمارت در زمینی به مساحت 2400 متر مربع ساخته شده و مساحت داخلی 1100 متر مربع آن در 3 طبقه توزیع شده است. دارای 10 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، یک آشپزخانه اصلی، یک آشپزخانه کوچک، یک بار مرطوب، 8 حمام، یک پارکینگ سرپوشیده و یک آسانسور است.

در داخل عمارت، اتاق نشیمن با سقف بلند و پنجره‌های بزرگ پر شده است که نور طبیعی برای روشن نگه داشتن فضای داخلی را ارائه می‌کند. اتاق نشیمن به یک بالکن بزرگ باز می‌شود و چشم‌اندازی اجمالی از مناظر بیرون را نشان می‌دهد. از این سالن اصلی از طریق یک راهرو به یک منطقه ناهار خوری بزرگ هدایت می‌شوید. سقف‌ها دارای نور LED و نورافکن هستند تا اطمینان حاصل شود که هر اینچ از فضای داخلی به طور یکنواخت روشن می‌شود. شکل دایره‌ای راه پله توسط نرده های چدنی مشکی که حس هنر نو را به همراه دارد، طراحی شده است. طرح‌های کاغذ دیواری قهوه‌ای تیره که به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله حمام به احساس کلاسیک عمارت کمک می‌کنند.

خرید خانه در استانبول منطقه آرناووتکوی با 10 اتاق خواب 1

با رفتن به داخل، یک آشپزخانه مجزا و پر زرق و برق به شما خوشامد می‌گوید، با کابینت‌های براق تمام سفید، پشتی و میزهای سفید سفید و یک جزیره آشپزخانه بزرگ با دو اجاق گاز و دو هود از جنس استیل ضد زنگ. خطوط طلایی درخشان در کف آشپزخانه بر این طرح تأکید بیشتری می‌کند.

اتاق خواب‌های بزرگ در طبقه بالا واقع شده و برخی دارای یک قسمت نشیمن خصوصی هستند. علاوه بر این، آشپزخانه اصلی دارای یک آشپزخانه کوچک پنهان شده در پشت درب کابینت کشویی و یک کمد دیواری بزرگ است. تمام اتاق‌ها با سیستم گرمایش از کف گرم می‌شوند.

خرید خانه در استانبول منطقه آرناووتکوی با 10 اتاق خواب 2
استخر سرپوشیده با چراغ‌های بنفش روشن می شود که به طور قابل توجهی هاله استخر را تغییر می‌دهد. همراه با یک قسمت نشیمن است که با نورافکن روشن می‌شود و با کاشی‌های دیواری تیره مشخص می‌شود تا پناهگاهی برای مدیتیشن و آرامش ایجاد کند.

این عمارت دیدنی را از دست ندهید. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و خرید خانه در استانبول هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید خانه در استانبول منطقه آرناووتکوی با 10 اتاق خواب 3

This property was published on 18-09-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید