خرید خانه در استانبول شامل ویلای زیبا و مجلل در Acarkent در زمینی بزرگ با استخر و ویوی دلپذیر

Ref: 11657
WhatsApp
قیمت
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای 4 طبقه با طراحی عالی شامل 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 3 آشپزخانه و تعداد زیادی بالکن با چشم انداز دل انگیز استانبول است.

این ویلای 4 طبقه زیبا با طرح 2+5 در Acarkent استانبول و در زمینی به متراژ 750 مترمربع ساخته شده و از سطح زمین بالاتر قرار گرفته است؛ به همین علت ویوی شگفت‌انگیزی از شهر زیبای استانبول دارد. این ویلا، خانه‌ای مسکونی-تفریحی برای خانواده ها محسوب می‌شود.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای زیبا و مجلل در Acarkent در زمینی بزرگ با استخر و ویوی دلپذیر 0

در هر طبقه از این ویلای بزرگ، اتاق‌های جادار و راحتی موجود است. اتاق نشیمن و آشپزخانه درطبقه همکف قرار دارند. آشپزخانه اصلی دلباز و مطبوع است و به سبک گالی (دو دیواره) طراحی شده؛ همچنین، نور طبیعی زیادی را از باغ دریافت می‌کند. فرم طولی آشپزخانه، آن را به سبک گالی تبدیل کرده است. رنگ کابینت‌ها سفید و کانتر روی آنها مشکی و کاشی‌های بین کابینتی سفید هستند.

پنجره های تمام قد اتاق نشیمن نور طبیعی را به داخل منتقل کرده و فضای خارجی باغ را به فضای داخل نزدیک می‌کند. سقف‌های ویلا نیز با گچ کاری و لامپ‌ هالوژن تزیین شده‌اند.

حمام اصلی فوق‌العاده شیک است. کاشی‌های آن قهوه‌ای رنگ و مزین به گل‌های براق و طلایی است. قاب آینه و دیوارکوب‌ها نیز طلایی رنگ و شیک هستند. جکوزی و کابین دوش نیز با سایر قسمتها هماهنگی دارد. به علاوه، حمام کوچک نیز از طراحی زیبایی برخوردار است و در آن از رنگ‌های سفید و آبی و تزئینات طلایی استفاده شده. همچنین، لبه‌های گرد روشویی و کابین دوش، حس امنیت را در این حمام کوچک، ایجاد می‌کند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای زیبا و مجلل در Acarkent در زمینی بزرگ با استخر و ویوی دلپذیر 1

در طبقه بالا، آشپزخانه کوچکی هست که مجهز به کولر گازی، اجاق گاز و فر است. سقف طبقه بالا طاق‌دار است و فضا را بزرگتر جلوه می‌دهد. به علاوه، نور طبیعی از درب شیشه‌ای تمام قد به داخل منتقل شده و بر روی پارکت‌ها منعکس می‌شود.

تمام طبقات ویلا دارای بالکن‌های بزرگی هستند که برای نشستن و لذت بردن از محیط اطراف عالی است. در محوطه باغ، یک استخر مستطیل شکل قرار دارد که سطح اطراف آن چوبی است و با محوطه زیبای باغ احاطه شده است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای زیبا و مجلل در Acarkent در زمینی بزرگ با استخر و ویوی دلپذیر 2

اگر به دنبال خرید ملک در ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه هستید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

This property was published on 25-04-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید