خرید آپارتمان‌های جذاب در Alsancak ازمیر، در یک پروژه شیک و مجلل

Ref: 11665
WhatsApp
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این املاک در Alsancak، در قلب ازمیر قرار دارند و شامل پارک طبیعت، انواع واحدهای مسکونی با باغچه و تراس‌، فروشگاه‌ و امکانات اجتماعی متعدد هستند.

این پروژه چند منظوره در Alsancak، در قلب ازمیرواقع شده و از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. همچنین، به وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، اسکله و مترو نزدیک است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این پروژه فاصله نزدیک آن به مدارس، و برخورداری از امکانات متعدد و فراهم سازی زندگی اجتماعی کامل برای ساکنین است.

خرید آپارتمان‌های جذاب در Alsancak ازمیر، در یک پروژه شیک و مجلل 0
این پروژه مجلل، از فضا به بهترین شیوه استفاده کرده و انواع آپارتمانهای مسکونی، تجاری و امکانات اجتماعی را در خود جای داده است. امکانات این پروژه شامل پارکینگ مهمان، زمین بسکتبال، زمین فوتبال در مقیاس کوچک، مسیر دوچرخه سواری، مسیر دویدن، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزش، کافه، رستوران، اتاق پلی استیشن، سالن کوچک تماشای فیلم، زمین یوگا، پیلاتس و اسکیت است.

محوطه فضای سبز شامل باغهای شگفت انگیز ذن، باغ گیاهان معطر و یک پارک طبیعت به مساحت 24000 متر مربع است. این باغها، فضایی بی‌نظیر برای تنفس فراهم کرده و به زندگی در این پروژه گرما و حیات می‌بخشند.

خرید آپارتمان‌های جذاب در Alsancak ازمیر، در یک پروژه شیک و مجلل 1

مغازه‌های این پروژه در سطح خیابان قرار دارند و آپارتمان‌ها بر روی سکویی هستند که این مغازه‌ها را در خود جای داده است. بنابراین، این واحدهای مسکونی در ارتفاع قرار گرفته و از مناظر زیبای ازمیر بهره‌مند می‌شوند. طیف گسترده ای از واحدهای مسکونی در این پروژه موجود است؛ از آپارتمان‌های کوچک و راحت 1 خوابه گرفته تا باغ دوبلکس‌ 2 خوابه و 3 خوابه با تراس‌هایی به مساحت 16 تا 26 مترمربع. متریال و جزئیات داخلی این واحدها از ویژگی‌های مدرن و مینیمالیستی برخورداراست و البته، صاحب‌خانه‌ها می‌توانند آن را با سلیقه خود هماهنگ کنند. بالکن  و تراس‌ها، مکانی لذت بخش و خلوت برای شروع و پایان روز برای ساکنین فراهم می کنند. و پنجره‌های از کف تا سقف نیز فضای داخلی را به خوبی روشن کرده و بین فضای داخلی و فضای باز بیرون، ارتباط بصری لذت بخشی ایجاد می‌کنند.

خرید آپارتمان‌های جذاب در Alsancak ازمیر، در یک پروژه شیک و مجلل 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید