خرید آپارتمان در ازمیر داخل یک مجتمع چشمگیر با امکانات در Menemen

Ref: 15272
WhatsApp
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
آپارتمان ۱+۲ و ۱+۳ با بالکن‌های بزرگ و سقف بلند در مجتمعی لوکس با امکانات متعدد

این مجتمع مسکونی جدید با معماری افقی که در Menemen در نزدیکی مراکز تجاری کلیدی ازمیر مانند Karsiyaka، Bornova و Konak قرار دارد، از یکی از پاک‌ترین هوای شهر برخوردار است.

خرید آپارتمان در ازمیر داخل یک مجتمع چشمگیر با امکانات در Menemen 0

این مجموعه در زمینی به مساحت 62.530 متر مربع ساخته شده است که دارای 396 آپارتمان و امکانات اجتماعی از جمله زمین بسکتبال، مسیرهای پیاده روی، زمین بازی کودکان، 6 استخر شنا، سرسره آبی، مرکز آبگرم، مرکز تناسب اندام، زمین بسکتبال سرپوشیده، زمین های اسکواش، مینی گلف و تنیس. به طور خلاصه، ساکنان همه فرصت‌ها را دارند تا در روزهای گرم تابستان ازمیر خنک شوند، سلامت جسمانی خود را با فعالیت های ورزشی حفظ کنند و اوقاتی با کیفیت را با خانواده خود داشته باشند.

خرید آپارتمان در ازمیر داخل یک مجتمع چشمگیر با امکانات در Menemen 1

با توجه به برنامه مسکن، طیف گسترده ای از املاک در پروژه موجود است که شامل آپارتمان‌های استاندارد ۱+۲ و ۱+۳، دوبلکس، ویلا و آپارتمان با باغ است.

فضای داخلی آپارتمان‌ها به گونه ای طراحی شده است که هوای مطبوع و روشن داشته باشد که در چیدمان های دقیق برنامه ریزی شده، بالکن های بزرگ، معماری افقی، پنجره‌های وسیع و سقف‌های بلند مشهود است. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان به آپارتمان‌ها اجازه می‌دهند تا نور خورشید را بهینه کنند و استفاده از فضا را به حداکثر برسانند. علاوه بر این، ساکنان می‌توانند به لطف پنجره‌های دو جداره و عایق حرارتی، به راحتی در هزینه‌های انرژی صرفه جویی کنند.

یکی دیگر از مزایای این مجموعه نزدیک بودن به سواحل شنی و تعطیلات تعطیلات محبوب مانند فوجا است که می‌توانید به عنوان بخشی از سفرهای تعطیلات آخر هفته خود از آن ها دیدن کنید.

خرید آپارتمان در ازمیر داخل یک مجتمع چشمگیر با امکانات در Menemen 2

به علاوه، خدمات شاتل به IZBAN هر ساعت ارائه می‌شود و رفت و آمد در داخل شهر را آسان و راحت می‌کند.

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید