فروش ملک در استانبول ایوپ در موقعیت مرکزی

Ref: 17669
WhatsApp
قیمت
2+185 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
در فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه های مترو، تراموا و اتوبوس و لذت بردن از مناظر، این اقامتگاه در استانبول ایوپ آپارتمان 1+2 با پتانسیل سرمایه گذاری خوب ارائه می‌دهد.

توسعه جدید در محله Alibeykoy استانبول ایوپ به شما این امکان را می‌دهد که از امتیاز گارانتی آتی برخوردار شوید و در کنار عزیزانتان از استانبول لذت ببرید. این پروژه علاوه بر موقعیت منحصربه‌فرد آن که زندگی را آسان‌تر می‌کند، طراحی‌های داخلی عالی را ارائه می‌دهد که زیبایی‌شناسی را با کاربردی بودن کاملاً ترکیب می‌کند. این مجموعه در چند قدمی ایستگاه تراموا T5، ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

فروش ملک در استانبول ایوپ در موقعیت مرکزی 0

ارائه یک منطقه بسته به مساحت 15000 متر مربع در زمینی به مساحت 1650 مترمربع، این پروژه مسکونی دو بلوک 9 طبقه با 72 آپارتمان و نمایی از دره Alibeykoy را به‌ تصویر می‌کشد. آپارتمان‌ها دارای طرح 1+2 با فضای نشیمن 122 تا 144 متر مربع هستند. علاوه بر این، مجتمع شامل فضای سبز، سالن ورزشی و سونا، پارکینگ، امنیت و فعالیت‌های اجتماعی است که به زندگی شما امتیاز ویژه، هماهنگی و راحتی را اضافه می‌کند.

فروش ملک در استانبول ایوپ در موقعیت مرکزی 1
این پروژه در حال ساخت است و در دسامبر 2023 تحویل داده خواهد شد. اسناد مالکیت آماده و مناسب برای تکمیل شهروندی ترکیه است. خریداران خانه واجد شرایط شهروندی با حداقل ارزش سرمایه گذاری 400،000$ دلار خواهند بود.

منطقه‌ای که در مرکز تجارت، آموزش و حمل و نقل قرار دارد، با نزدیکی به موسسات دولتی و خصوصی، دانشگاه های معتبر و خدمات حمل و نقل مختلف متمایز است.

فاصله ها

۳۵۰ متر تا مترو

فروش ملک در استانبول ایوپ در موقعیت مرکزی 2

۵۰۰ متر تا تراموا

۲ کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس

۱۰ دقیقه تا دانشگاه Haliç

۱۵ دقیقه تا دانشگاه Bilgi

۳ دقیقه تا مرکز خرید

 


It was last updated on 11-01-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید