خرید ملک در استانبول شامل ویلاهای منحصر به فرد با مناظر خیره کننده در Buyukcekmece

Ref: 11682
WhatsApp
قیمت
4+1286-417 m2 -
5+1476 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این پروژه اعیانی دارای 24 نوع ویلا است که با استفاده از مواد بین المللی با کیفیت، طراحی و ساخته شده و محیطی بی نظیر برای زندگی فراهم می‌کنند.

این پروژه ویلایی باشکوه در Buyukcekmece استانبول و در فاصله 50 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده و زندگی مدرن را با طبیعت در هم آمیخته و یک زندگی بی نظیر و مدیترانه‌ای برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. این پروژه با وسعت تقریبی 200 هکتار، دارای 24 نوع ویلا است، از جمله ویلاهای دوقلو و ویلاهایی که دارای تراس و باغ هستند. این ویلاهای توسکانی با احترام به فرهنگ توسکانی، دارای پنجره‌های قوسی شکل، فضاهای بیرونی متعدد، پاسیو، نمای سنگی، سقف‌های بلند، باغ زیتون، تاکستان ها و غیره هستند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلاهای منحصر به فرد با مناظر خیره کننده در Buyukcekmece 0
این پروژه در 4 فاز اجرا شده که دو فاز اول به ترتیب در سالهای 2009 و 2012 تکمیل شده‌اند. و با تکمیل فازهای 3 و 4، این پروژه در مجموع شامل 496 ویلا است و جذابیت دنیای قدیمی را با سبک روستایی ادغام کرده و همچنان حس معماری و فضای زندگی معاصر را حفظ می‌کند.

این پروژه دیدنی علاوه بر واحدهای ویلایی، شامل مجموعه‌ای از امکانات اجتماعی، بازار، فضای سبز و کلوپ ورزشی و زندگی به مساحت 16000 متر مربع با مساحت داخلی 5400 متر مربع است. کلوپ این پروژه متشکل از زمین تنیس/ بسکتبال/ اسکواش، بدنسازی و استخرهای سرپوشیده و روباز است. گفتنی است این امکانات در کنار مسیر پیاده روی 2 کیلومتری، ساکنین را به حفظ سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمی و روحی تشویق می‌کند. بازار این مجموعه دارای سوپرمارکت، گل فروشی، قنادی، قصابی، فروشگاه مواد غذایی، خشکشویی، آرایشگاه، سالن زیبایی، داروخانه و پت شاپ است. خدمات دیگر این مجموعه شامل نگهبانی 24 ساعته، خدمات فنی و نگهداری و آمبولانس است.

خرید ملک در استانبول شامل ویلاهای منحصر به فرد با مناظر خیره کننده در Buyukcekmece 1

درباره ویلاها:

طراحی ویلاها شامل 3 خوابه تا 6 خوابه است که دارای فضای نشیمن راحت و مجلل با حس مدیترانه ای هستند. ویژگی‌های ظاهری این ویلاها شامل پنجره‌های قوسی با نرده‌های فرفورژه، حیاط، نمای سنگی، سقف‌های بلند، کاشی‌ سرامیکی و نمای بیرونی اخرایی رنگ است. سقف اتاق‌های نشیمن و نهارخوری بلند است و حمام‌ها با سنگ مرمر پوشیده شده اند. به علاوه، این ویلاها دارای جکوزی، اتاق مطالعه، اتاق مهمان (کاسیتا)، سوئیت خدمتکار، اتاق خانواده، اتاق لاندری، گاراژ اختصاصی و باغ خصوصی هستند. البته بسته به نوع ویلا، برخی از ویژگی‌های آنها متفاوت است.

طراحی‌های داخلی ویلاها دارای جزئیات بی‌نظیر و مواد باکیفیت بین المللی است: از جمله پارکت‌ لمینت ایتالیایی، سرامیک‌های Porcelanosa محصول اسپانیا، آشپزخانه‌های Snaidero محصول ایتالیا، کولرگازی LG، سیستم گرمایش هوشمند Viessmann و کانترهای آشپزخانه از جنس گرانیت یا سنگ مصنوعی کورین.

و در پایان، آنچه که به زیبایی این مجموعه می‌افزاید، زندگی در هم تنیده با طبیعت و مناظر زیبای دریاچه Buyukcekmece و دریای مرمره است. 

خرید ملک در استانبول شامل ویلاهای منحصر به فرد با مناظر خیره کننده در Buyukcekmece 2

This property was published on 04-05-1401.
It was last updated on 23-02-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید