خرید خانه سنگی در Karaburun ازمیر با مناظر زیبا

Ref: 13944
WhatsApp
M2 240
تعداد اتاق 3+1
حیاط 398 m2
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این خانه سنگی 2 طبقه با یک حیاط وسیع و پاسیو در منطقه Karabururn ازمیر واقع شده و چشم اندازی رو به دریا دارد.

خانه سنگی مذکور 2 طبقه است و در روستای Bozkoy در کارابورون ازمیر واقع شده و با 240 مترمربع زیربنا دارای 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، 3 حمام، آشپزخانه اوپن و یک اتاق لاندری است. همچنین باغی به مساحت 398 مترمربع دارد.

خرید خانه سنگی در Karaburun ازمیر با مناظر زیبا 0

این خانه در زمینی با شیب ملایم ساخته شده و از طراحی و معماری روستایی خاصی برخوردار است. در ساخت این خانه از بلوک‌های سنگی کوچک یا بزرگ استفاده شده که برخی از آنها رنگ شده و برخی به صورت طبیعی باقی مانده‌اند. این مصالح طبیعی در کنار عناصر معاصر قرار گرفته و ویژگی‌های این ملک را برجسته کرده‌اند. به عنوان مثال، کف خانه سرامیک است که در کنار بافت سنگی، تضاد بصری بین عناصر روستایی و شهری برقرار می کند.

خرید خانه سنگی در Karaburun ازمیر با مناظر زیبا 1

این خانه دارای یک اتاق نشیمن بزرگ با سقف چوبی بلند، شومینه و کولر گازی است. همچنین نور طبیعی کافی از پنجره‌های چوبی فرورفته خود دریافت می کند.

اتاق خواب‌ها در طبقه بالا قرار دارند و مجهز به مبلمان داخلی و حمام اختصاصی هستند. حمام اصلی نیز نسبتا بزرگ است و شامل دوش، آبگرمکن و لوازم بهداشتی است.

خرید خانه سنگی در Karaburun ازمیر با مناظر زیبا 2
این خانه یک حیاط دوست داشتنی بزرگ نیز دارد که با طبیعت در هم تنیده و با چندین نیمکت برای استراحت و لذت بردن از محیط اطراف تکمیل شده است. همچنین دارای یک پاسیو بزرگ با سایه‌بان چوبی و منظره زیبا است.

موقعیت مکانی:

Bozkoy یکی از قدیمی‌ترین روستاهای شبه جزیره Karaburun است. خانه‌های تاریخی در این منطقه با استفاده از سنگ‌ ساخته شده‌اند. همچنین یک چشمه، مسجد و یک قبرستان با سنگ قبرهای بسیار قدیمی در این روستا وجود دارد. Uzundere یکی از دیدنی‌ترین مناطق این روستا است که از ارزش کشاورزی و زیبایی طبیعی برخوردار است. این روستا به خاطر اهمیت کشاورزی، خلیج‌های زیبا و سواحلش دارای پتانسیل گردشگری قابل توجهی است.

خرید خانه سنگی در Karaburun ازمیر با مناظر زیبا 3

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید