خرید آپارتمان دوبلکس در بیلیکدوزو استانبول با 3 اتاق خواب و 2 حمام

Ref: 11213
WhatsApp
M2 130
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺2.860.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این آپارتمان 130 متر مربعی در بیلیکدوزو در مجتمعی با استخر و پارکینگ واقع شده است.

این آپارتمان مجلل 1+3 دوبلکس در محله Dereagzi Beylikduzu در سمت اروپایی استانبول در داخل یک مجتمع بوتیک واقع شده است. این مجتمع شامل مجموعه‌ای از بلوک‌ها، استخر تزئینی، باغ‌ها، گل‌های کاملیایی و یک پارکینگ سرپوشیده است که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است. این مجتمع نزدیک به دریا، مراکز خرید، مارینا غربی استانبول، و مراکز فرهنگی در منطقه‌ای خوب با امکانات متعدد است.

خرید آپارتمان دوبلکس در بیلیکدوزو استانبول با 3 اتاق خواب و 2 حمام 0

این آپارتمان زیبا 1+3 در دو طبقه توزیع شده است و دارای 3 اتاق خواب، 2 حمام، 2 آشپزخانه، تراس، و بالکن است و مساحت 130 متر مربع را ارائه می‌دهد. همچنین با وسایل روشنایی بزرگ و طرح‌های سقفی جذاب که با سقف کاذب تکمیل شده‌اند، ارائه می‌شود که عملکرد صوتی اتاق‌ها را بهبود می‌بخشد. همچنین، سقف‌های کاذب الگوهای لانه زنبوری، جذابیت بصری را برانگیخته است. درب با پانل‌های شیشه‌ای طرح‌دار الماس-شش ضلعی، نرده‌های بالکن فرفورژه آهنی با نقش‌های گلدار و تیرهای در چوبی از دیگر عناصر بصری چشم‌نواز هستند که پالت رنگی خنثی آپارتمان را همراهی می‌کنند.

هر طبقه یک آشپزخانه دارد. هر دو به شکل L هستند و مجهز به کابینت‌های جلوی تخته‌ای با بریدگی‌های لبه‌دار و لوازم خانگی داخلی از جمله اجاق گاز، فر و هود هستند. همچنین، کاشی‌های اریب‌دار پشتی آشپزخانه اصلی جلوه‌ای سه بعدی می‌دهند و لایه‌ای از بافت را اضافه می‌کنند. کف آشپزخانه با کاشی و سرامیک پوشیده شده است، در حالی که سقف آشپزخانه با هالوژن تزئین شده است. حمام‌ها دارای کابین دوش، روشویی و لوازم بهداشتی باکیفیت هستند. قسمت اصلی سالن به یک بالکن با اندازه خوب باز می‌شود که فضای داخلی را با نور طبیعی فراوان تزئین می‌کند.

خرید آپارتمان دوبلکس در بیلیکدوزو استانبول با 3 اتاق خواب و 2 حمام 1

پله‌های منحنی از ورودی شروع می‌شوند که وارد آپارتمان می‌شوید و به طبقه بالا منتهی می‌شوند، جایی که آشپزخانه کوچک، حمام، اتاق خواب و تراس قرار دارند. طبقه آخر نیز دارای یک در ورودی است که مستقیماً به آشپزخانه باز می‌شود. طبقه دوم آپارتمان روشن و مطبوع است و با یک تراس بزرگ مشرف به محوطه بوتیک است و به صاحبان خانه فضایی خصوصی برای استراحت می‌دهد.

This property was published on 13-02-1401.
It was last updated on 22-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید