خرید آپارتمان در استانبول با امکانات متعدد در منطقه ماسلاک

Ref: 13981
WhatsApp
M2 200
تعداد اتاق 3.5+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $780,000
تخفیف 6%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان در استانبول با متراژ 200 مترمربع واقع در طبقه هشتم یک پروژه مدرن با امکانات، مغازه و دفاتر کار در منطقه محبوب Maslak

این ملک 200 متری با پلان 1+3.5 در مسلک استانبول در طبقه هشتم این مجتمع مجلل واقع شده و طراحی جادار و کاربردی دارد. این مجتمع با امکانات عالی و درجه یک توسط یکی از بزرگترین و برجسته‌ترین سازندگان ترکیه ساخته شده است. امکانات استثنایی این پروژه و فاصله نزدیک آن به جنگل بلگراد، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و بیمارستان‌ها، زندگی همراه با آسایش و رفاه را برای ساکنین فراهم می‌کند. با خرید آپارتمان در این پروژه می‌توانید بازده سرمایه گذاری بالایی را در آینده تجربه کنید.

خرید آپارتمان در استانبول با امکانات متعدد در منطقه ماسلاک 0

این آپارتمان جادار دارای 3.5 اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه مجزا و یک بالکن بزرگ در کنار آپارتمان است که از طریق درب‌های شیشه‌ای اتاق‌ها قابل دسترسی است و چشم انداز آن رو به منظره‌ باشکوه برج‌های مجاور و خیابان است و  مانند یک اتاق دیگر و محیط دلباز با یک محفظه شیشه‌ای قابل استفاده است.

با ورود به آپارتمان، آشپزخانه‌ای با طراحی معاصر و تزئینات مجلل قرار دارد. درب‌های جلو کابینت‌‌ها تخت و کرم رنگ هستند و لوازم منزل از جمله هود، اجاق گاز، و فر از برند Vestel در آن نصب شده است.

خرید آپارتمان در استانبول با امکانات متعدد در منطقه ماسلاک 1

حمام‌ها دارای آینه‌های تزئینی، روشویی با روکش‌ ضخیم از سنگ طبیعی و نورپردازی خوب و دیوارکوب‌های شیک هستند.

درباره این پروژه:

این مجتمع عظیم با کاربری مختلط حدود 2 میلیون مترمربع وسعت دارد که شامل 37 بلوک (24 بلوک از آنها برج هستند)، 256 دفتر و 175 مغازه است. این مجتمع با زیرساخت‌های تجاری، اجتماعی و مسکونی خود به تنهایی به عنوان یک شهر عمل می‌کند. هر چیزی که فکرش را بکنید در این پروژه گنجانده شده، از امکانات ورزشی گرفته تا مسیرهای پیاده روی، داروخانه، پت شاپ، آرایشگاه، خیابان آثار هنری، سینما و موارد دیگر.

خرید آپارتمان در استانبول با امکانات متعدد در منطقه ماسلاک 2

This property was published on 23-06-1401.
It was last updated on 25-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید