خرید آپارتمان 3 خوابه روشن در یک مکان مرکزی در کادیکوی استانبول

Ref: 10333
WhatsApp
M2 150
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺7.150.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این ملک 150 متری در طبقه 7 با طرح رنگی کاملاً سفید، فضای نشیمن روشنی را ارائه می‌دهد و در نزدیکی حمل و نقل عمومی، پارک‌ها و مرکز شهر قرار دارد.

آپارتمان 3 خوابه روشن در طبقه 7 فضای نشیمن 150 متر مربعی در Kadikoy استانبول را در موقعیتی عالی در نزدیکی پارک‌ها، بیمارستان‌ها، مرکز شهر و حمل و نقل عمومی ارائه می‌دهد.

خرید آپارتمان 3 خوابه روشن در یک مکان مرکزی در کادیکوی استانبول 0

واحد مسکونی کاملا سفید دارای 2 حمام، درب ورودی فولادی، کولر، درب آمریکایی و آشپزخانه مجزا است. راهرو روشن است و نور آشپزخانه و اتاق نشیمن را می‌گیرد. آشپزخانه درست در مقابل ورودی قرار دارد و مجهز به کابینت‌های آشپزخانه سفید است که با میزهای مشکی و یک اجاق مشکی یکپارچه مشخص شده است. کابینت‌ها فضای ذخیره سازی زیادی را برای ظروف آشپزخانه فراهم می‌کنند و راهروی مرکزی به اندازه کافی عریض است که میز کوچک و چند صندلی در آن قرار می‌گیرد. یک در شیشه‌ای تمام قد به بالکن ژولیت باز می‌شود و مقدار زیادی از نور طبیعی دریافت می‌کند. پارکت خاکستری در آشپزخانه و راهرو، طرح تک رنگ فضای داخلی را با روکش سفید کامل می‌کند.

خرید آپارتمان 3 خوابه روشن در یک مکان مرکزی در کادیکوی استانبول 1

از راهرو، آپارتمان به بال چپ و راست جدا می‌شود. اتاق نشیمن فضایی جادار در سمت راست ارائه می‌دهد. پارکت لمینت در اتاق نشیمن گرما را منتقل می‌کند. پنجره‌های کف تا سقف اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوانی به داخل جریان یابد. دیوارها و مبلمان سفید توهمی از وسعت ایجاد می‌کنند و فضای داخلی را روشن می‌کنند. 

اگر راهرو سمت چپ را دنبال کنید، 3 اتاق خواب، حمام اختصاصی و حمام اصلی را خواهید دید. حمام‌های تمام سفید دارای کابین دوش، روشویی سفید و لوازم بهداشتی مدرن هستند.

خرید آپارتمان 3 خوابه روشن در یک مکان مرکزی در کادیکوی استانبول 2

همه ویژگی‌ها در نظر گرفته شده، این آپارتمان 1+3 با فضای زندگی راحت را در مکانی مناسب در یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین مناطق استانبول در سمت آسیایی ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های قابل توجه

  • گاز طبیعی 
  • وضعیت سند Condominium 
  • ساختمان 10 طبقه
  • تلویزیون کابلی
  • ماهواره
  • وای فای

This property was published on 21-11-1400.
It was last updated on 24-02-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید