آپارتمان با چشم انداز در طبقه 13 در استانبول

Ref: 10624
WhatsApp
تعداد اتاق 1+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $117,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان در طبقه 13 با منظره دریا و دریاچه در استانبول

آپارتمان نیمه مبله 1+1 کاملا نو در طبقه سیزدهم در اسنیورت، یکی از سریع‌ترین مناطق در حال توسعه استانبول در سمت اروپایی استانبول، منتظر ساکنان خود است.

آپارتمان  با چشم انداز در طبقه 13 در استانبول 0

آپارتمان 1 خوابه با طرح باز دارای یک ورودی هوا است که نور را از اتاق‌های سمت چپ و اتاق نشیمن واقع در سمت راست آپارتمان می‌گیرد. آشپزخانه به خوبی با اتاق نشیمن ادغام شده است و امکان تهویه متقابل و جریان نور طبیعی را فراهم می‌کند. آشپزخانه تک جداره دارای کابینت‌های پایه خاکستری و کمدهای بالای سر، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز است.

اتاق نشیمن دارای یک دیوار تلویزیون چوبی از کف تا سقف با کنسول و تهویه مطبوع است. اتاق خواب دارای یک سر تخت، کابینت‌های تعبیه شده در اطراف تخت، یک آینه دیواری و یک کنسول در سراسر تخت است. همه مبلمان توکار با طرح یکسان مکمل یکدیگر هستند و از یک موضوع ثابت در چیدمان فضای داخلی پیروی می‌کنند. پنل‌های عمودی چوبی با کشوهای خاکستری ترکیب شده‌اند که جلوه‌ای متالیک دارند و در نتیجه ظاهری متنی و سبک ایجاد می‌کنند.

آپارتمان  با چشم انداز در طبقه 13 در استانبول 1

پارکت لمینت بدون درز، کف را در سراسر آپارتمان پوشش می‌دهد. پنجره‌ها از کف تا سقف کشیده می‌شوند و نور فراوانی را به داخل هدایت می‌کند. همچنین رادیاتور نیز نصب شده است.

این آپارتمان نیمه مبله کاملاً جدید منظره‌ای تماشایی از دریا و شهر و فضای نشیمن کاربردی و متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد. در نزدیکی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و سایر امکانات شهری واقع شده است.

This property was published on 25-10-1400.
It was last updated on 23-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید