خرید آپارتمان در Menemen ازمیر

Ref: 13888
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
تعداد اتاق 2+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
آپارتمان 2 خوابه مقرون به صرفه با آشپزخانه اوپن و بالکن در Seyrek Menemen ازمیر، داخل یک مجتمع با گیت ورودی

این ملک جدید واقع در روستای Seyrek ازمیر، در داخل یک مجتمع 4 طبقه قرار گرفته و دارای 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه اوپن، حمام و بالکن است. نمای این مجتمع به شیوه‌ای خلاقانه طراحی شده و بالکنها و نرده‌های تزئینی زیبایی دارد. همچنین، نمای آن با کاشی‌ و سرامیکهای خاکستری، سفید و سفالی تکمیل شده است.

خرید آپارتمان در Menemen ازمیر 0

اتاق نشیمن و اتاق خواب‌ها مطبوع و روشن هستند و نور طبیعی فراوانی از پنجره‌های PVC دریافت می‌کنند. آشپزخانه اوپن در اتاق نشیمن ادغام شده و دارای کابینت‌های سفید درجه یک، کانتر و قاب‌های چوبی است. پانل یخچال و ماشین ظرفشویی نیز در کنار کابینت‌ها تعبیه شده‌اند. علاوه بر این، آشپزخانه به یک بالکن با اندازه نسبتا خوبی منتهی می شود که چشم انداز آن به سمت محله است.

حمام آپارتمان با کاشی و سرامیک مرغوب تکمیل شده و دارای لوازم بهداشتی با کیفیت از جمله کابین دوش، روشویی و توالت است. یک پانل ماشین لباسشویی چوبی نیز در سرویس بهداشتی نصب شده که سبک آن با پانل یخچال همخوانی دارد. کف اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب‌ها پارکت است و کف حمام و بالکن با سرامیک پوشانده شده است.

خرید آپارتمان در Menemen ازمیر 1

موقعیت مکانی:

Seyrek یکی از بزرگترین روستاهای Menemen است. با وجود دانشگاه‌ها و کالج‌های اطراف، جمعیت آن اخیرا افزایش یافته است. دانشگاه Bakirçay ازمیر رشته‌های مهندسی و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی و بسیاری رشته‌های دیگر را به زبان ترکی ارائه می‌دهد. رستوران‌ها و کافه‌های محلی نیز در میدان روستا یافت می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ملک، با مشاورین ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید