پروژه مسکونی با سبک معماری حیاط مرکزی (courtyard) در شهر Duzce با ارائه‌ی انواع مختلف آپارتمان

Ref: 10954
WhatsApp
قیمت
3+1136-170 m2 -
مغازه161-210 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
پروژه ای در حال اجرا توسط یک سازنده‌ی بسیار خوشنام در منطقه‌ای مرکزی

یکی دیگر از پروژه های مسکونی عالی در قلب دوزچه (Duzce) در حال اجرا است. برهانیه مرکزی ترین منطقه‌ در دوزچه برای خرید، رستوران و مکان های تفریحی است و همچنین مکانی ایده آل برای دسترسی به حمل و نقل عمومی، موسسات دولتی، سازمان های پزشکی، مدارس و بازارها است.

پروژه مسکونی با سبک معماری حیاط مرکزی (courtyard) در شهر Duzce با ارائه‌ی انواع مختلف آپارتمان 0

به خاطر نزدیکی این پروژه به بزرگراه D-100، جاده Duzce – Akcakoca، بلوار آتاتورک، خیابان بولو، خیابان معمار سینان و جاده‌ی کمربندی، به راحتی می توانید به هر جا که بخواهید بروید. موسسات آموزشی مثل مدرسه راهنمایی آتاتورک، مهدکودک دوزچه و مدرسه‌ی ابتدایی فقط 2 دقیقه با این پروژه مسکونی فاصله دارند.

این مجتمع توسط یکی از بهترین سازندگان شهر Duzce و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مواد بسیار با کیفیت در حال ساخت است. معماری پروژه نیز بسیار مدرن و شیک است که طرح و نقشه‌های منحصر به فردی در طراحی و دکوراسیون داخلی آن اجرا می شود.

این مجتمع آپارتمانی در دوزچه برهانیه قرار دارد؛ دارای 4 بلوک و 98 واحد مسکونی و تجاری است که در زمینی به مساحت 4618 مترمربع ساخته می‌شود. این پروژه شامل انواع واحدهای مسکونی از جمله 1 خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه است که آن را به انتخابی عالی برای افراد مجرد و خانواده های بزرگتر تبدیل می کند. مساحت آپارتمان‌های 1 خوابه 58 مترمربع، آپارتمان‌های 2 خوابه بین 102 تا 116 مترمربع و انواع 3 خوابه 150 تا 170 مترمربع می‌باشد. واحدهای تجاری در طبقه همکف به مساحت 150 تا 235 مترمربع ساخته می‌شوند.

پروژه مسکونی با سبک معماری حیاط مرکزی (courtyard) در شهر Duzce با ارائه‌ی انواع مختلف آپارتمان 1

تمام آپارتمان ها، بالکن‌های دنجی دارند که به مکانی دلپذیر برای لذت بردن از قهوه صبحگاهی یا چای عصرانه تبدیل می‌شوند. پنجره‌های بزرگ، خانه‌ی شما را بسیار جادار و راحت جلوه می دهند و روشنائی روز را به داخل منتقل می کنند. کمد و دکور در تمام نقاط از جمله راهروها، آشپزخانه، اتاق خواب ها و اتاق نشیمن تعبیه می‌شوند که جای کافی برای نگهداری ازوسایل ایجاد کرده و در نتیجه خانه‌ی شما را مرتب نگه خواهند داشت. عایق صدا و رطوبت این مجتمع  بسیار پیشرفته است و از مواد PVC با کیفیت ساخته شده و پنجره‌ها نیز دوجداره اند؛ بنابراین، زندگی آرام و بدون مزاحمت صدا و شرایط آب و هوایی خواهید داشت.

پروژه مسکونی با سبک معماری حیاط مرکزی (courtyard) در شهر Duzce با ارائه‌ی انواع مختلف آپارتمان 2

بسته به نوع واحد آپارتمانی، کفپوش واحدها لمینت، سرامیک و پارکت با طراحی زیبا و با کیفیت می‌باشد. کمد اتاق خواب مستر به شکلی هوشمندانه طراحی شده که تمام لباسها و وسایل را در خود جای داده و به خوبی سازماندهی می‌کند. آشپزخانه مجهز به تجهیزات مدرن و شیک مانند اجاق گاز، فر و هود است.

این پروژه قرار است تا ماه می 2023 (اردیبهشت 1402) تکمیل و آماده تحویل باشد. فرصت خرید ملک را در این پروژه‌ی افسانه ای در دوزچه برهانیه از دست ندهید. 

This property was published on 03-01-1401.
It was last updated on 04-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید