خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای مدرن و جدید با امکانات اجتماعی و واحدهای تجاری در Sancaktepe

Ref: 10662
WhatsApp
قیمت
2+1114-120 m2 -
3+1122-170 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تاریخ تحویل Mar 2024
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
یک پروژه مسکونی جدید با امکانات اجتماعی در Sancaktepe استانبول در حال ساخت است.

Sancaktepe استانبول دارای یک پروژه شیک و کاربردی است که شامل واحدهای مسکونی و تجاری است و آن را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری شما تبدیل می‌کند.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای مدرن و جدید  با امکانات اجتماعی و واحدهای تجاری در Sancaktepe 0

این پروژه در محل اتصال TEM و Yavuz Sultan Selim Bridge واقع شده است که دسترسی آسان به پل شهدای 15 Temmuz و Fatih Sultan Mehmet Bridge را همزمان می‌دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود ایستگاه مترو Sancektepe خط M5 در سال 2023 راه‌اندازی شود، که این مکان را برای ساکنان و صاحبان مشاغل مطلوب‌تر می‌کند.

این مجموعه همچنین نزدیک به فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن (SAW) و بیمارستان شهر Sancaktepe است که از بزرگترین بیمارستان‌های ترکیه و اروپا هستند. مرکز مالی معروف، که در حال حاضر در حال ساخت است و انتظار می‌رود به مرکز تجاری استانبول تبدیل شود، نیز در نزدیکی پروژه Sancaktepe استانبول قرار دارد. مراکز خرید معروف VIAPORT و Rings نیز برای سرگرمی و خدمات اجتماعی به محل اقامت نزدیک هستند.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای مدرن و جدید  با امکانات اجتماعی و واحدهای تجاری در Sancaktepe 1

این پروژه واحدهای مسکونی و تجاری را ترکیب می‌کند و بلوک‌های مسکونی، تجاری و اداری را در مجموعه ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند شما صاحب یک خانه یا یک واحد تجاری در پروژه باشید، معماری منحصر به فرد و ظریف، امکانات اجتماعی مختلف و رویکرد فناوری نوآورانه را ارائه می‌دهد. محوطه‌های باغ وسیع با طراحی زیبا، مناطق سبز، استخر بزرگ در فضای باز، بالکن‌های بزرگ و تراس‌های واحدهای مسکونی هر فردی را به خود جذب می‌کند.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای مدرن و جدید  با امکانات اجتماعی و واحدهای تجاری در Sancaktepe 2

سایر امکانات اجتماعی شامل زمین بازی کودکان، مرکز تناسب اندام، سونا، مسیرهای پیاده روی است. امنیت و خدمات پذیرش 24 ساعته برای ساکنین سبک زندگی راحت و قابل اعتماد ارائه می‌شود.

علاوه بر موارد فوق، یک خیابان خرید و سرگرمی فراوان با تنوع زیادی از مغازه‌ها، بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، سالن‌های مو، خشکشویی و سایر واحدهای تجاری و تفریحی دیگر بخشی از پروژه خواهد بود.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای مدرن و جدید  با امکانات اجتماعی و واحدهای تجاری در Sancaktepe 3

108 واحد مسکونی بین انواع 1+2، 1+3 و 1+4 متفاوت است. شما می‌توانید آپارتمانی با بالکن، تراس یا باغ را بر اساس نیاز و ترجیح خود انتخاب کنید. متراژ واحد 1+2 بین 114-164 متر مربع، 1+3 بین 122-170 متر مربع و واحدهای 1+4 دوبلکس 232 متر مربع است.

همه آپارتمان‌ها بزرگ و مدرن و تنها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و به کارگیری آخرین فناوری‌ها ساخته شده‌اند. پنجره‌های بزرگ تعبیه شده از کف تا سقف در واحدها نور روز را به فضای زندگی شما دعوت می‌کند و در نتیجه آن را راحت‌تر و جادارتر نشان می‌دهد. سیستم‌های خانه هوشمند و طراحی داخلی عالی کیفیت دیگری به سبک زندگی شما می‌بخشد.


It was last updated on 14-03-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید