خرید خانه در استانبول شامل یک ویلا تریپلکس با 10 اتاق در Zekeriyakoy

Ref: 11303
WhatsApp
M2 630
تعداد اتاق 8+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺28.250.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این ویلای باشکوه دارای 6 حمام، 8 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، یک باغ بزرگ و یک پارکینگ با ظرفیت 3 خودرو بوده و برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب است

این ویلای دیدنی 3 طبقه در Zekeriyakoy، یکی از مناطق معتبر استانبول در سمت اروپایی واقع شده است. با طراحی دقیق دارای مساحت 630 متر مربع با 6 حمام، 8 اتاق خواب و 2 اتاق نشیمن به اضافه پارکینگ با ظرفیت 3 ماشین و یک باغ بزرگ است.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلا تریپلکس با 10 اتاق در Zekeriyakoy 0

فضای داخلی ویلا فضایی مجلل با اتاق‌هایی با سقف بلند، هالوژن، سقف‌های کاذب و نورپردازی برجسته طراحی شده است. این ویژگی‌ها فضای داخلی را که با پنجره‌های بزرگ روشن شده است، تقویت می‌کند و جذابیت بصری را بیشتر می‌کند. سقف‌ها با سقف کاذب ساخته شده‌اند تا عایق صوتی و حرارتی اتاق‌ها را بهبود بخشد. درها و ستون‌های چوبی حس گرما را ایجاد می‌کنند که توسط کفپوش‌ها پشتیبانی می‌شود.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلا تریپلکس با 10 اتاق در Zekeriyakoy 1

اتاق نشیمن و برخی اتاق خواب‌ها دسترسی مستقیم به بالکن‌ها دارند که نور طبیعی و هوای تازه را فراهم می‌کنند. آشپزخانه به کابینت‌های دو رنگ آبی و سفید که رویه‌های آن‌ها سفید است مجهز شده است. این کابینت‌های تخت براق جذابیت بیشتری به همراه می‌آورد. یک جزیره نیز در وسط قرار می‌گیرد و بدون اینکه مسیر را مسدود کند، فضای ذخیره سازی و سطح کار اضافی را ارائه می‌دهد و کارایی را به حداکثر می‌رساند.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلا تریپلکس با 10 اتاق در Zekeriyakoy 2

حمام‌ها فوق العاده جادار هستند و جریان انرژی را حفظ می‌کنند. به طور خاص، حمام طبقه بالا پر از نور طبیعی است و از طریق نورگیر به داخل حمام فرو می‌رود. حمام دارای یک روشویی شناور چوبی با سینک ظرفشویی، یک کابینت چوبی با فضای ذخیره سازی فراوان و یک کابین دوش با محفظه شیشه‌ای است. به همین ترتیب، اتاق خواب‌ها جادار هستند که برخی از آنها نیز توسط نورگیر روشن می‌شوند.

در نهایت، این ویلای فوق العاده جادار و دیدنی واجد شرایط دریافت اخذ شهروندی ترکیه است و منتظر صاحبان خانه خود در یکی از مناطق دوست‌داشتنی استانبول است.

This property was published on 28-02-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید