خرید آپارتمان در استانبول، 4 خوابه و مبله در طبقه 7 در منطقه شیشلی

Ref: 10617
WhatsApp
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $650,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک بزرگ و مبله در شیشلی، یکی از پر جنب و جوش ترین و پرطرفدارترین مناطق استانبول واقع شده است.

این آپارتمان 1+4 فضای نشیمن وسیع و کاربردی را ارائه می‌دهد. این ملک در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین مناطق استانبول با موقعیت مرکزی در بخش اروپایی و در مجاورت مناطق محبوب مانند بشیکتاش، نیشانتاشی و تکسیم قرار دارد.

خرید آپارتمان در استانبول، 4 خوابه و مبله در طبقه 7 در منطقه شیشلی 0

این آپارتمان زیبا 4 خوابه دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، یک بالکن با اندازه خوب، یک آشپزخانه مجزا، 1 حمام و 2 دستشویی است. 4 اتاق به عنوان اتاق خواب اصلی، اتاق مهمان، اتاق کودک و اتاق مطالعه طراحی شده است. راهرو دارای مبلمان توکار است و پنجره ها از کف تا سقف کشیده شده اند و نور طبیعی فراوانی را به داخل هدایت می‌کنند. پالت رنگی خنثی فضای داخلی آرام بخش ایجاد می کند.

خرید آپارتمان در استانبول، 4 خوابه و مبله در طبقه 7 در منطقه شیشلی 1

اتاق نشیمن جادار دارای یک دیوار برجسته مرمری تمیز و رگه‌دار است که در مجاورت قفسه‌های فرورفته بر روی پانل‌های چوبی در دو طرف قرار گرفته است که توسط یک قاب خاکستری رنگ احاطه شده است. ترکیب پیچیده سنگ مرمر، چوبی و خاکستری با جلوه فلزی بر ظرافت اتاق تاکید می‌کند و دیوار برجسته با یک واحد تلویزیون تعبیه شده است.

آشپزخانه با یک جزیره آشپزخانه، لوازم الکترونیکی، کابینت های چوبی، و میزهای سفید تجهیز شده است و با پشتی و کمدهای بالایی به همان رنگ ادامه می یابد. جزیره آشپزخانه قابل گسترش دو عملکرد را ترکیب می کند: منطقه غذاخوری و منطقه آماده سازی غذا. اما این کار را با کمی تفاوت انجام می دهد. در حالی که غذاخوری در سطح پایین‌تری انجام می‌شود، آماده‌سازی در سطح کمی بالاتر انجام می‌شود و دو عملکرد را متمایز می‌کند.

خرید آپارتمان در استانبول، 4 خوابه و مبله در طبقه 7 در منطقه شیشلی 2

فضای اضافی برای در سمت دیگر آشپزخانه وجود دارد. واحد چوبی تمام قد با کابینت های پایه یکسان است و فضای اضافی را برای یک یخچال بزرگ و مایکروویو باقی می گذارد. آشپزخانه به بالکن نسبتا بزرگی منتهی می شود که یک میز و چند صندلی در آن قرار می گیرد.

حمام دارای دوش روشویی، فضای ذخیره سازی هوشمندانه در کنار آن، روشویی چوبی به سبک دیوارکوب است. تمرکز بر مواد ارگانیک مانند الواری که در روشویی های بسته و باز به نمایش گذاشته شده است، حمام را به مکانی آرامش بخش برای شستشوی روز تبدیل می کند.

خرید آپارتمان در استانبول، 4 خوابه و مبله در طبقه 7 در منطقه شیشلی 3

پارکینگ زیرزمینی فضای زیادی برای پارکینگ ارائه می دهد که در زمان شما صرفه جویی می کند.

همه این ویژگی‌ها، این آپارتمان 4 خوابه کاملاً مبله را به مکانی عالی برای زندگی تبدیل می کند. علاوه بر این، خرید آپارتمان در شیشلی یک خرید سودآور است، زیرا شیشلی بازده اجاره بالایی دارد و مورد علاقه سرمایه‌گذاران بازار املاک است و این آپارتمان را به یک آپارتمان عالی تبدیل می‌کند.

This property was published on 18-11-1400.
It was last updated on 10-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید