خرید ملک در استانبول شامل یک آپارتمان کاملا مبله در پروژه مسکونی با کانسپت هتل در منطقه Beşiktaş

Ref: 11420
WhatsApp
قیمت
1+1 60-72 m2 -
2+187-109 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه مسکونی واقع در بشیکتاش (Beşiktaş) استانبول، با موقعیت مکانی عالی، دارای حفاظت 24 ساعته و باشگاه بدنسازی، انواع واحدهای مسکونی را ارائه می‌دهد.

فروش آپارتمان با کانسپت هتل در منطقه Beşiktaş استانبول

این پروژه مسکونی با کانسپت هتل آپارتمان در قلب استانبول ساخته شده و فضاهای زندگی راحت، امکانات عمومی و خدمات استثنایی هتل در اختیار ساکنین قرار می‌دهد. این آپارتمان درBeşiktaş و نزدیک به مراکز خرید، بیمارستانها و وسایل نقلیه عمومی قرار دارد. از این موقعیت مکانی مناسب بهره برده و نویدبخش بازده سرمایه‌گزاری بالایی می‌باشد. 

خرید ملک در استانبول شامل یک آپارتمان کاملا مبله در پروژه مسکونی با کانسپت هتل در منطقه Beşiktaş 0

این پروژه شامل یک بلوک با آپارتمانهایی با اندازه‌های مختلف  با طراحی داخلی جاه‌طلبانه و امکانات عمومی برای ایجاد آرامش ذهنی و جسمی است. امکانات آن شامل جکوزی، سونا، اتاق بخار و اتاق ملاقات است. خدمات دیگر شامل خدمات خانه‌داری، پارکینگ داخلی و سیستم حفاظت 24 ساعته داخل کل مجتمع است. 

این واحدهای آماده تحویل که برای اخذ شهروندی ترکیه گزینه خوبی محسوب میشوند، تمام مبله اند، 1 خوابه یا 2 خوابه بوده و متراژ آنها از 78 مترمربع تا 142 مترمربع متغیر است. هر کدام از این واحدها ویژگیهای خاص خود را داراست و بافتهای طبیعی، رنگهای پاستلی، یا ترکیبی از الگوهای هندسی، رنگهای تند  و تلفیقی از چرم و رنگهای تیره  را به نمایش میگذارد. این ترکیبهای ظریف و زیبا به فضای داخلی آپارتمانها برجستگی و زیبایی خاصی بخشیده و گزینه های طراحی مختلفی را بر طبق سلیقه ساکنین در اختیار آنها قرار می‌دهد.  

خرید ملک در استانبول شامل یک آپارتمان کاملا مبله در پروژه مسکونی با کانسپت هتل در منطقه Beşiktaş 1

همچنین، این واحدهای مسکونی مجهز به مبلمان سفارشی و مسایل برقی بسیار با کیفیت مثل مایکروفر، یخچال، خوراکپز برقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و قهوه‌ساز هستند. چیدمان کاربردی و طراحی باز و بدون دیوار مابین نشیمن و آشپزخانه، حس راحتی و صمیمیت بیشتری ایجاد می‌کند. 

این پروژه مناسب برای متقاضیان سرمایه گزاری و اخذ شهروندی ترکیه است و واحدهای آپارتمانی عالی در یک مکان درجه یک با بازده سرمایه گذاری بالا در آینده ارایه می‌دهد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. 

فاصله ها:

نزدیک به بیمارستانهای دولتی و خصوصی

1.3 کیلومتر تا مرکزخرید جواهر و مرکز خرید ترامپ

1.4 کیلومتر تا مرکز خرید زورلو

10 دقیقه تا ایستگاه مترو Gayrettepe

10 دقیقه تا ایستگاه مترو و متروبوس Mecidiyekoy

نزدیک به مدارس و دانشگاه‌های بین المللی، خصوصی و دولتی

 

 

 

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید